Gå til innhold

6 uker igjen til termin


Åsemor

Anbefalte innlegg

Ja, nå nærmer det seg! Syns ikke det er så lenge siden jeg stod på badet med positiv test i hånda, men jaggu har det gått tregt innimellom og.

Har vært sykemeldt sinnsykt lenge nå pga bekkenproblemer, men nå har jeg begynt med akupunktur og er stort sett mye bedre. Må gå med krykker innimellom, kanskje 2-3 dager i uka, men så er jeg sånn tålelig grei de andre dagene. :D

Nå begynner jeg å klare å tenke at det faktisk nærmer seg. I dag fikk jeg bare en overveldende følelse av at jeg måtte fikse vogna, så det har jeg da gjort. Nå er den ikke lenger storesøsters, men den skal stå og vente på lillesøster. Tror det blir greit at frøkna ikke bruker vogna helt frem til fødsel, så får hun kanskje ikke følelsen av at babyen tar hennes vogn.

I morgen tror jeg at jeg skal gå på loftet og hente babyklær, så kan jeg legge på plass i kommoden. Sortere, mimre, styre og ordne litt.

Tenk at jeg skal få enda en baby!!! :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, så koselig det høres ut!! Husker godt hvordan det var å få andremann. Da jeg fikk ham, ble jeg overrasket over hvor fin barseltiden ble. Jeg hadde jo vært igjennom alt en gang før, så jeg kunne slappe av på en helt annen måte.

Håper du også får en fin barseltid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinne 46

Så kosleg..

Husker då du venta den første. Tida har gått fort....

Det er artig kor man instinktivt forbereder seg på å ta imot den nye, med å finne fram klær og lage plass :-) Med eit av barna tenkte eg at eg ikkje skulle stresse med slike ting, men eg greidde ikkje la ver - 6 veker igjen så var alt vaska og strøket :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jo ikke det er så lenge siden du fikk førstemann, jeg da :o.

Det er utrolig koselig å hente frem babytøy, mimre, fantasere og kose seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, ja jeg kan selvsagt bare si - gled deg. Er så koselig med baby igjen. Og jeg synes ikke det er lenge siden du skrev om at dere prøvde å få nr 1.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker godt carma sa at det var en doler til som var gravid, og at hun ikke fikk lov å si hvem det var - men at det slett ikke var så vanskelig å tippe :-)

Lykke til :-) Og jeg håper de siste ukene går fort, bekkenløsning er noe dritt :-( Det er helt pyton når hver dag er uendelig lang og bare snegler seg av gårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Tiden flyr ja, syns ikke det er lenge siden jeg stod med positiv test selv heller, og nå er minstesnuppa blitt 17 dager gammel allerede :o)

Og det er bare å glede seg, her har overgangen fra ett til to barn bare vært koselig i alle fall!

Når er eldste din født? Mener å huske hun er noen mnd eldre enn min som blir 2 i september :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Tiden flyr ja, syns ikke det er lenge siden jeg stod med positiv test selv heller, og nå er minstesnuppa blitt 17 dager gammel allerede :o)

Og det er bare å glede seg, her har overgangen fra ett til to barn bare vært koselig i alle fall!

Når er eldste din født? Mener å huske hun er noen mnd eldre enn min som blir 2 i september :o)

Frøkna mi ble 2 i mars, så det blir nesten 2,5 år mellom de. Hun har visst hørt et sted at hun skal bli storesøster, for hun går rundt med babydukkene sine og sier "jei æl flikk tolesøstel". ;)

Sånn bortsett fra at hun er supersøt med dukkene sine blir hun endel sinna og utagerende når folk snakker for mye om babyen og magen min, og helt umulius når jeg ordner ting til babyen. Blir spennende å se hvordan det går, men jeg tror det avhenger veldig av hvordan nestemann er, om det er en sovebaby eller skrikebaby.

Uansett er hun veldig pappadalt for tida, det kan jo være positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...