Gå til innhold

angående mensen og angrepille


Gjest L22
 Del

Anbefalte innlegg

Gjest L22

Hei.. jeg hadde mensen i slutten av mai, og hadde samleie et par dager etter at mensen var ferdig.. jeg tok en angrepille ca. to timer ettet samleiet.. nå venter jeg mensen igjen, og mener at jeg burde få den i slutten av juni.. jeg har veldig mye utflod, det har jeg hatt de siste dagene nå.. er det et tegn på at mensen kommer snart?? angrepillen kan gjøre slik at mensen kommer senere også, ikke sant?? hilsen litt redd jente 22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

×
×
  • Opprett ny...