Gå til innhold

Noe galt med lymfene mine..????

Anbefalte innlegg

Hei!!!

Jeg er ei jente på 17 år, som har noen spørsmål som jeg bare måååååååå få svar på!!!

Jeg har nemlig oppdaget at ved siden av lymfe-knutene i lysken, så har jeg oppdaget to små "gummi klumper". Eller det kjennes ihvertfall ut som det... De ligger rett ved siden av lymfen. En på hver side. Tilsammen to!! Det er ikke vondt når jeg klemmer eller tar på dem, men det kjennes ut som en blodpropp. Fordi de er veldig bevegelig.

Og den "gummi klumpen" på den ene siden, er større enn den andre.... Men det er to stykker. En på hver side, er det noe galt? Mamma sier at det kan være muskler eller noe. For det er mange sener, vev og o.l som er tvinnet sammen på det stedet. Men jeg er litt bekymret. Hva tror dere???? Gummi-klumpene kjennes faktisk ut som enda noen lymfeknuter. Som om jeg skulle ha hatt to på hver side. Men de er mye mindre. På størrelse med en ert, eller mindre...

Vær så snill, svar meg på dette!!! Vil ikke gå å bekymre meg noe mer!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27965-noe-galt-med-lymfene-mine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ottar Grimstad, spesialist i allmennmedi

Jeg har litt vanskelig for å se det for meg ut fra beskrivelsen, men det kan jo være senefester som moren din foreslår. I lysken kan disse være lette å kjenne. Blodpropper er det neppe. Dersom du vil ha et sikrere svar, må kanskje en lege kjenne på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...