Gå til innhold

Veksle på posten, danske kroner??


Gjest Dr Grey:o)

Anbefalte innlegg

Gjest Dr Grey:o)

Skal på posten i morgen og veksle inn barnas sparebøssepenger. Noen som vet hva det koster å veksle inn mynt når man ikke har postbankkonto??

Er det vanlig at de har danske kroner på posten, eller vil vi kun få norske??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde ikke det gikk an å veksle annet enn papirpenger, jeg da. Tror ikke de hverken har eller tar i mot mynt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kom til banken

De veksler valuta på posten, og DKK er sikkert en av valutaene. men du må nok belage degpå gebyr om du ikke harkonto for opptellinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal gjøre dette på posten uten å sette pengene på konto i Postbanken, kommer de vel til å se det som to forskjellige oppdrag: Først veksle inn mynt i sedler, noe de kanskje gjør som en hyggelig gest til barna (men neppe er forpliktet til å gjøre hvis dere ikke skal ha dem på konto) - og etterpå selge deg danske kroner.

Det siste må du nok betale vanlig gebyr for. De er ikke sikkert de er overbegeistret for at du skal betale kontant. Det første tror jeg er basert på ren velvillighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...