Gjest Uheldig bilist 0 0 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Er det noe sted på nett man kan taste inn bilnummer og få oppgitt eier av bilen? Var uheldig å være borti en annen bil som stod parkert i dag, eieren dukket aldri opp og jeg skulle rekke et møte, noterte derfor nummeret på bilen for å kontakte vedkommende senere, Hvis ikke får jeg ringe Brønnøysund i morgen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kitty Cat 82 0 0 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Send REGNR bilnummeret til 2282 så får du opp all info du trenger! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Neste gang skriver du en lapp med beklagelse og telefonnummeret ditt på og legger under vindusviskeren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 610 1 385 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Neste gang skriver du en lapp med beklagelse og telefonnummeret ditt på og legger under vindusviskeren. ...og på den lappen skriver man: "Nå står det folk rundt meg og tror at jeg legger igjen navn og telefonnummer her, men jeg skal bare si at det gidder jeg ikke, for jeg er blakk!" (tulla) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 ...og på den lappen skriver man: "Nå står det folk rundt meg og tror at jeg legger igjen navn og telefonnummer her, men jeg skal bare si at det gidder jeg ikke, for jeg er blakk!" (tulla) He, he, he -den var jo ganske morsom da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.