Gå til innhold

eksem i rundt endetarmen?

Anbefalte innlegg

Gjest safri

Har nå i to uker vært plaget av kløe rundt endetarmen. Det er helt rødflammete der nede. Jeg kan ikke se antydninger til værken sopp eller hemorider. De par siste dagene har kløen beveget seg oppover langs pungen. Jeg har prøvd å bruke reseptfri hydrokortison, og zinksalve i denne perioden. Det hjalp i starten, men så begynte det å spre seg. Har et par ganger brukt såpe der nede (noe jeg egentlig vet er veldig dumt), så jeg lurer på om det kan være dette som gjør at det sprer seg. Hva er fint å bruke istedenfor såpe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27971-eksem-i-rundt-endetarmen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var rart for jeg har det på samme måte.

Har prøvd Repeir salve, sinksalve,hydrokortison og soppsalve uten hjelp.

Har åpne sår.

Jeg skal til legen til uka.Håper at jeg holder ut så lenge for dette er til å bli GAL av.

Håper legen kan svare deg ,å dermed meg på problemet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...