Gå til innhold

Plutselige utbrudd...


Gjest Millemora

Anbefalte innlegg

Gjest Millemora

Jeg vil si at jeg er en glad og positiv person generelt, men jeg kan få plutselige utbrudd som kan bidra til å ødelegge mitt samboerskap. Jeg kan ha en utrolig flott dag, men gradvis blir jeg stillere og smådeppa. Når jeg er i en slik "situasjon" er det ingenting som skal sies til meg for at det smeller... Dette skjer som oftest mot kjæresten min, men har vært tilfelle hos søsken og foreldre også, aldri venner! Jeg merker ingen forsvarsel på at slik skjer, bare at jeg blir stille. det som er det tristeste, er at det er ingenting som skal til for at jeg setter ut piggene. Det kan være alt fra at kjæresten min kommeneterer noe jeg gjør, at han gjør noe jeg ikke syntes han skulle gjøre der og da, eller bare at han svitsjer over til feil tv-kanal. Jeg syntes det er utrolig trist at dette skjer, for det varer bare ett par timer og så er det over. Men dagen/e etter er ødelagt pga min dårlige samvittighet. Horfor gjør jeg dette mot den personen som betyr mest for meg? Dette skjer i gjennomsnittlig kanskje en gang i mnd og jeg har vært inne på området PMS, men kan det virkelig være SÅ ekstremt? Jeg har det ellers utrolig bra, livet mitt smiler til meg, men dette er ett skår i gleden. Jeg skriver dette med tungt hjerte.. Jeg bruker å gå meg en tur når jeg kjenner raseriet komme, for jeg vil ikke la det gå utover samboeren min, men jeg klarer alltid å kjefte på han likevel.. Er det noen råd eller tips å få? Hvorfor skjer dette? Kanskje jeg bør søke psykolog? Det er jo baare så innmari lang ventetid hos disse.. Er veldig fortvilet, for vil ike miste det kjæreste jeg eier for et raserianfall som varer ei kort stund en kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du snakket med kjæresten din om dette da? Sånn at han vet hvordan du har det, at du ikke egentlig er sint på _ham_, men at du ikke vet hvorfor disse anfallene kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...