Gå til innhold

Parodien på Hallelujah? Med Beranek bl.a.


Lillemus

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvilken sang jeg mener? Der Beranek og en dame og to fyrer til sitter på scenen og synger forsåvidt Hallelujah, men teksten går bare på hvem i all verden de nye gitarkameratene her "og hvem faen er Askild Holm?" synger hun dama bl.a. Finnes denne på cd?! Eller som (gratis) lydfil på nettet? Vil ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tænk ju - tænk ju!!!! Vet du om jeg kan laste ned lydfila derfra eller kan jeg bare høre den på nettet?

*Hallelujah - Halle Berry - Halledussen - Halleluuuujah....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Ikke mobb Askil!!!!!

Men kem faen e han? Jeg hadde aldri hørt om han, før halleluja-gjengen kom sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men kem faen e han? Jeg hadde aldri hørt om han, før halleluja-gjengen kom sammen.

Ikke jeg heller. Jeg tror han bare er i samme 'stall'/management, og så har de tatt han med for å få et 'boost' i karrieren hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Tænk ju - tænk ju!!!! Vet du om jeg kan laste ned lydfila derfra eller kan jeg bare høre den på nettet?

*Hallelujah - Halle Berry - Halledussen - Halleluuuujah....*

Det vet jeg ikke dessverre. har ikke prøvd selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kem faen e han? Jeg hadde aldri hørt om han, før halleluja-gjengen kom sammen.

Fordi du bor på feil plass det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kate-74-

Tænk ju - tænk ju!!!! Vet du om jeg kan laste ned lydfila derfra eller kan jeg bare høre den på nettet?

*Hallelujah - Halle Berry - Halledussen - Halleluuuujah....*

Jeg sendte den til min egen e-post adresse så nå har jeg den lagret der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kate-74-

Ha,ha.Den var morsom.Men æ like Kurt,Askil,Ali og Espen.Var på konserten her i Trondheim.Drit bra :-)

Å ja jeg vet at jeg har litt rar musikk smak.Jeg skylder på mamma som spilte mye vikingarna,Bjøro Håland og Kim Larsen når jeg vokste opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...