Gå til innhold

syk


Gjest arafatt

Anbefalte innlegg

Gjest arafatt

hva skal en gjøre når mann er så syk....som influensa at man bare ligger rett ut hjemme, å må få venner til å komme med mat til deg..... Å klaerte å karre meg til fastlegen i dag og sa dette. Å hun ville bare søke meg til sykehuset poliklinisk... Dette har vart i nesten 2 mnd er meget syk, koker i hodet, sår hals, totalt utmattet.... familien min har jeg vært uheldig med, så de er så dumme at de mener hadde det vært alvårlig hadde jeg havnet på sykehuset for lengst. Jeg har mistet veldig mye hår og har sett noen grå komme, er 30 år, har ikke noe psykisk sykdom. Men nå er jeg desperat og redd og rasende over at jeg blir liggende så syk....uten å bli tatt på alvor Får jeg ikke hjelp meget snart, tar jeg 5-6 pakker parecet så jeg slipper å lide å være vitne til en verden som er så til de grader kynisk at jeg aldri noen gang kommer til å tilgi å leve videre med denne svikten jeg føler nå!!!! Vet ikke om dette ble til å lese men jeg er så omtåket at jeg ikke greier å skrive ordentlig en gang!! Hilsen en tidligere glad jente!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har legen din tatt prøver mht kyssesyke (mononukleose)?

Hvis du føler deg dårlig forstått og ivaretatt, så har du rett på en second opinion fra en annen lege. Det kan også fungere å skrive til fastlegen og si hvordan du opplever situasjonen.

God bedring :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har legen din tatt prøver mht kyssesyke (mononukleose)?

Hvis du føler deg dårlig forstått og ivaretatt, så har du rett på en second opinion fra en annen lege. Det kan også fungere å skrive til fastlegen og si hvordan du opplever situasjonen.

God bedring :-)

Hei! Takk for svar.

Jeg byttet nå til en annen lege, så får prøve å ringe dit i morgen.

Har tenkt på det med å skrive brev...... Er det noe som funker???

Får kanskje prøve det om jeg klarer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

poliklinisk ja.. men psykiatrisk eller somatisk poliklinikk? og hva opplever din primærlege at du sliter med? hvilke fysiologiske prøver har din lege tatt av deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...