Gå til innhold

Utro ved sex eller kyss...?


Gjest sparky_man

Anbefalte innlegg

Gjest sparky_man

Hei,

Jeg har et lite spørsmål til dere ang. hvor grensene går ved utroskap.

Situasjonen er denne: Jeg har en venninne som jeg har kjent i ca 12 mnd.

Hun har hatt samboer nå i 6mnd og vi har jobbet sammen 12 mnd. Vi har rotet 4-5 ganger på tiden vi har kjent hverandre noen ganger med mer alkohol innabords enn andre ganger. Nå sist så gikk vi litt lenger enn det vi pleier og vi havnet i sengen, dog uten å ha sex, men vi gjorde samme bevegelser samme forspill o.s.v. Jeg hadde brystet hennes i munnen og kysset henne langt under livet for å si det sånn.

Det jeg lurer på da er om hun var utro eller ikke? Drar man utroskapslinjen ved kyss eller ved sex?

Takker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går grensen for tyveri ved 100 000 kroner eller må man stjele over en million?

Stønn, hvor dum går det an å bli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde definitivt sett på det som utroskap om du hadde vært min mann.

Ellers synes jeg Nanny911 sier det bra i sin sammenligning med tyveri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havelar

Grensen går ved hva hennes mann synes er ok hvis han hadde visst det. For de aller aller fleste vil dette være klart utroskap. For noen vil kyss være utroskap. For noen vil klemmer, blikk og altfor fortrolige samtaler være utroskap. Noen mener vel kanskje at sex med andre er greit, men jeg har aldri møtt noen virkeligheten som lever slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går grensen for tyveri ved 100 000 kroner eller må man stjele over en million?

Stønn, hvor dum går det an å bli?

Det er jo ikke opp til deg, Sparky, å definere hva som er utroskap i hennes tilfelle - det er jo hennes samboer.

Dersom han synes det er OK at en annen suger hasn samboer på puppen + har oralsex, vel, så er det jo ikke utroskap.

For det aller fleste av oss, går det en skarp grense ved tungekyss. Jeg kunne takle lett kyss på munnen, men deretter er utroskap. Det du beskriver, er soleklart langt over streken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er utroskap må hun og kjærsten benevne. For noen par er å kysse utroskap, mens for andre par er "ikke under beltestedet" helt OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,. hva tror du selv? De aller fleste hadde selvsagt sett på dette som utroskap. Det kan jo være at samboeren hennes synes dette er greit, men det tviler jeg sterkt på.

Eller hva hadde du ment selv hvis jeg slikket dama di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest min mening her

Det var selvsagt langt over grensen! Noen få har kanskje et fritt forhold, men dette var over streken. Ja, dere burde latt være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest opplevddetselv

For meg foregår utroskap først og fremst i hodet... Å ha et nært forhold til en annen en sin partner, fysisk eller mentalt - et forhold som en holder hemmelig for partneren sin - DET er utroskap. Om det er snakk om kyss, oral-sex eller samleie er revnende likegyldig!

Forteller hun partneren sin om det som skjer mellom dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sparky_man

For meg foregår utroskap først og fremst i hodet... Å ha et nært forhold til en annen en sin partner, fysisk eller mentalt - et forhold som en holder hemmelig for partneren sin - DET er utroskap. Om det er snakk om kyss, oral-sex eller samleie er revnende likegyldig!

Forteller hun partneren sin om det som skjer mellom dere?

Hun forteller partneren sin at hun skal treffe meg for et par pils eller lignende, men jeg vet ikke hva mer hun forteller. Vi har vært gode venner i 8-9 mnd nå og rotet litt like lenge, jeg går utifra at hun ikke har fortalt dette til sin partner.

Det vil vel være lettere å tilgi kyssing kontra sex når det gjelder utroskap, vil det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal holde deg til å kysse forsiktig på munnen, eller aller helst bare holde i hånda. Det gjør man i ungdomstida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest opplevddetselv

Hun forteller partneren sin at hun skal treffe meg for et par pils eller lignende, men jeg vet ikke hva mer hun forteller. Vi har vært gode venner i 8-9 mnd nå og rotet litt like lenge, jeg går utifra at hun ikke har fortalt dette til sin partner.

Det vil vel være lettere å tilgi kyssing kontra sex når det gjelder utroskap, vil det ikke?

Der tror jeg vi er VELDIG forskjellige!

Min mann har vært utro med en annen dame - UTEN noensinne å ha sex (ikke gjort noe mer alvorlig enn å småkyss) MEN de har hatt et nært og intimt forhold til hverandre over mange måneder, og han løy for meg om hvilke følelser han hadde.

For meg har det vært MYE vanskeligere å takle og å tilgi, enn om han hadde hatt sex med en tilfeldig dame feks. på en fest - da hadde det jo ikke vært så mange og dype følelser involvert over tid...

Som du ser, mener jeg utroskap ikke dreier seg om de fysiske handlingen, men først og fremst om det som skjer i hodet - jeg ville følt meg dypt og inderlig bedratt av det dere holder på med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jancka1365381087

Mener du at du ikke vet om hun er utro eller ei?? Ville du likt at en annen mann kysset jenta di både her og der? For meg høres det ut som sex, når min mann kysser meg i underlivet føler jeg nok mere enn om min beste veninnes mann gir meg en klem! Nei, etter min mening har hun vært like utro som om dere hadde hatt et samleie, ser ingen forskjell på dette jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sparky_man

Der tror jeg vi er VELDIG forskjellige!

Min mann har vært utro med en annen dame - UTEN noensinne å ha sex (ikke gjort noe mer alvorlig enn å småkyss) MEN de har hatt et nært og intimt forhold til hverandre over mange måneder, og han løy for meg om hvilke følelser han hadde.

For meg har det vært MYE vanskeligere å takle og å tilgi, enn om han hadde hatt sex med en tilfeldig dame feks. på en fest - da hadde det jo ikke vært så mange og dype følelser involvert over tid...

Som du ser, mener jeg utroskap ikke dreier seg om de fysiske handlingen, men først og fremst om det som skjer i hodet - jeg ville følt meg dypt og inderlig bedratt av det dere holder på med!

Enig med deg der.

Tror nok innimellom at der er følelser involvert også.

Hun sier stadig vekk at jeg er vakker...om hun sier det for å være kompis vet jeg ikke.

Det var også hun som hintet frempå om sex første gang, selv om vi ikke gjorde det.

I det siste så har hun også blitt mer og mer snill og oppmerksom. Hun sa for ikke så lenge siden at "den jenta som får deg vil bli veldig heldig..."

Men alt dette kan ha en enkel forklaring da jeg nettopp har blitt veldig syk. Tror du ikke det er derfor hun plutselig har blitt slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sparky_man

Mener du at du ikke vet om hun er utro eller ei?? Ville du likt at en annen mann kysset jenta di både her og der? For meg høres det ut som sex, når min mann kysser meg i underlivet føler jeg nok mere enn om min beste veninnes mann gir meg en klem! Nei, etter min mening har hun vært like utro som om dere hadde hatt et samleie, ser ingen forskjell på dette jeg!

Nå kysset jeg da faktisk aldri henne underliv, men ved hårfestet. Men jeg skjønner poenget ditt. Jeg er ikke i tvil på om hun har vært utro eller ei, jeg bare lurer på hva dere andre synes. Hva som er grensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest opplevddetselv

Enig med deg der.

Tror nok innimellom at der er følelser involvert også.

Hun sier stadig vekk at jeg er vakker...om hun sier det for å være kompis vet jeg ikke.

Det var også hun som hintet frempå om sex første gang, selv om vi ikke gjorde det.

I det siste så har hun også blitt mer og mer snill og oppmerksom. Hun sa for ikke så lenge siden at "den jenta som får deg vil bli veldig heldig..."

Men alt dette kan ha en enkel forklaring da jeg nettopp har blitt veldig syk. Tror du ikke det er derfor hun plutselig har blitt slik?

Spørsmålet er om du vil ha henne???

Hun bedrar en annen med deg, så lett som bare det. Hvis hun kutter ut samboeren for å bli sammen med deg - hvordan kan du da vite at hun ikke bedrar deg også etterhvert...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sparky_man

Spørsmålet er om du vil ha henne???

Hun bedrar en annen med deg, så lett som bare det. Hvis hun kutter ut samboeren for å bli sammen med deg - hvordan kan du da vite at hun ikke bedrar deg også etterhvert...?

Det er jo det evige spørsmålet da. Tror nok at jeg faller på den slutningen jeg også at siden hun kan gjøre dette med meg så lett, så er det nok stor sjanse for at hun kommer til å gjøre det samme mot meg hvis vi blir sammen.

Det du har gjort en gang er det jo stor sjanse for at du gjør igjen. Også med slike ting som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...