Gjest helle dussen 0 0 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Finnes det trimsykler under 1000-lappen? Hvor? Og er disse ok til hjemmesykling foran tv'n? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest et sted 0 0 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 XXL på forus. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
double 1 678 0 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Intersport skal ihvertfall ha. Du finne er til 999,- på side 4 i katalogen: http://www.intersport.no/upload/Intersport/Kataloger/Fitnesskatalogen_2004.pdf 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline 13 583 0 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 jeg så en i dag i teltet utenfor sørlandssenteret....til tusen kr. De selger visst til veldig reduserte priser (sports utsalg), så den er nok bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helle dussen 0 0 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 jeg så en i dag i teltet utenfor sørlandssenteret....til tusen kr. De selger visst til veldig reduserte priser (sports utsalg), så den er nok bra. Bor på sørlandet, kan du fortelle mer? Har de utsalg i et telt på utsiden av sørl.senteret?? Vet du om det fortsetter i morgen? Takk for tips! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline 13 583 0 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Bor på sørlandet, kan du fortelle mer? Har de utsalg i et telt på utsiden av sørl.senteret?? Vet du om det fortsetter i morgen? Takk for tips! Jeg vet ikke, men går ut fra at de holder koken noen dager til. De hadde masse billig tøy der også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helle dussen 0 0 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 jeg så en i dag i teltet utenfor sørlandssenteret....til tusen kr. De selger visst til veldig reduserte priser (sports utsalg), så den er nok bra. Ville bare si takk igjen - til deg, pekkaline - for i dag har jeg kjøpt den siste sykkelen de hadde igjen der - til tusenlappen Den hadde kostet 2000, så det var jo et godt kjøp! Er veldig fornøyd. Takk for tipset! Hilsen ei i lillesand 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline 13 583 0 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Ville bare si takk igjen - til deg, pekkaline - for i dag har jeg kjøpt den siste sykkelen de hadde igjen der - til tusenlappen Den hadde kostet 2000, så det var jo et godt kjøp! Er veldig fornøyd. Takk for tipset! Hilsen ei i lillesand Flott!! Bare hyggelig Tok sjansen på at du var sørlending pga nicket ditt Morsomt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helle dussen 0 0 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Flott!! Bare hyggelig Tok sjansen på at du var sørlending pga nicket ditt Morsomt hehe... godt tippa! God helg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.