Gå til innhold

Skal du se film i helgen?


hare1365380455

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer sikkert til å se noe, men vet ikke hva. Har tenkt å begynne å se om igjen alle Harry Potter 1-4 som opplading til premieren på film nr 5 om et par uker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Nei, vår DVD-spiller har tatt kvelden, og vi har ikke fått kjøpt oss ny. Kjøpte en rense-dvd, for å se om det hjalp, men det gjorde det ikke.

Har mange filmer jeg gjerne vil de - bl.a. Babel, men må få fiksa ny spiller først.

I kveld er det fest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Nei, vår DVD-spiller har tatt kvelden, og vi har ikke fått kjøpt oss ny. Kjøpte en rense-dvd, for å se om det hjalp, men det gjorde det ikke.

Har mange filmer jeg gjerne vil de - bl.a. Babel, men må få fiksa ny spiller først.

I kveld er det fest!

Kos deg på fest! Du får få tak i ny dvd-spiller. The last king of Scotland må du også se.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Vi har tenkt å se film i helgen, sambo og jeg.

Er ikke så mye å se på tv - så da kan det være greit å se en av alle filmene vi har i samlinga - som vi ennå ikke har sett. Tror vi har nesten 100 dvd hjemme som vi ikke har sett. Så tror nok vi skal klare å finne en som vi begge har lyst å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Kommer sikkert til å se noe, men vet ikke hva. Har tenkt å begynne å se om igjen alle Harry Potter 1-4 som opplading til premieren på film nr 5 om et par uker:-)

Ja, da har du jo noen timer med film! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hare1365380455

Vi har tenkt å se film i helgen, sambo og jeg.

Er ikke så mye å se på tv - så da kan det være greit å se en av alle filmene vi har i samlinga - som vi ennå ikke har sett. Tror vi har nesten 100 dvd hjemme som vi ikke har sett. Så tror nok vi skal klare å finne en som vi begge har lyst å se.

Så mange!

Ja, da må dere nesten se film i helgen.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Neppe, ser faktisk sjelden film i helgene.

Hender enkelte ganger barna får se en typisk barnefilm, men da tar jeg meg en velfortjent "pause" - kanskje med DOL :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Neppe, ser faktisk sjelden film i helgene.

Hender enkelte ganger barna får se en typisk barnefilm, men da tar jeg meg en velfortjent "pause" - kanskje med DOL :-).

:D

Dol går an det også... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har du jo noen timer med film! :D

Har ikke planer om å ta alt denne helga, da, men bør kanskje så smått begynne nå...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...