Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei er vel 7 uker ute i behandlingen med Roaccutan og nå er jeg nesten kvisefri. Det er en del bivirkninger i begynnelsen som svært tørre lepper, tør hud, tørre slimhinder og tør hals osv.

det er viktig at du er forsiktig med A-Vitamin under behandlingen og ungår å være for mye i solen pga huden blir svært sensetiv.Eller så er det viktig og ta tabelletene med mat,, jeg tok dem et par sekunder før jeg skulle spise. Legen min sa at jeg skulle ta dem til middagen men det er vel det samme. Eller så bør du smøre deg med en god fuktighets skrem under behandlingen så huden ikke tørker for mye ut,,men ikke overdriv.Ellers så må du være forsiktig med alkohol,,pga Roaccutan er svært uheldig på leveren noe alkohol også er. Håper jeg besvarte noen av spørsmålene dine........ Lykke til

Hei er vel 7 uker ute i behandlingen med Roaccutan og nå er jeg nesten kvisefri. Det er en del bivirkninger i begynnelsen som svært tørre lepper, tør hud, tørre slimhinder og tør hals osv.

det er viktig at du er forsiktig med A-Vitamin under behandlingen og ungår å være for mye i solen pga huden blir svært sensetiv.Eller så er det viktig og ta tabelletene med mat,, jeg tok dem et par sekunder før jeg skulle spise. Legen min sa at jeg skulle ta dem til middagen men det er vel det samme. Eller så bør du smøre deg med en god fuktighets skrem under behandlingen så huden ikke tørker for mye ut,,men ikke overdriv.Ellers så må du være forsiktig med alkohol,,pga Roaccutan er svært uheldig på leveren noe alkohol også er. Håper jeg besvarte noen av spørsmålene dine........ Lykke til

Takk for tipsene :)

Har bestemt meg for å gjennomføre behandlingen uansett hva den koster. Du må også ha lykke til!

• 2 måneder senere...

Har brukt dette i 100 dager og eneste bivirkninger var tørre lepper, litt munntørrhet og litt stiv i ryggen. Har nå begynt på ny kur og er 10 dager på vei. Les også her (Roaccutan heter Accutane i USA): http://www.dermconsultants.com/new/articles/accutane/page1.htm

• 3 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...