Gå til innhold

Gi bryllupsgave?


Gjest Hva mener dere her?

Anbefalte innlegg

Gjest Hva mener dere her?

Et søskenbarn av mannen min skal gifte seg. Jeg er ikke sikker på om vi blir invitert i bryllupet, men blir vi drar vi ikke siden vi ikke har råd til flyturen. De var i vårt bryllup (ikke invitert, men det er en annen sak.....) men vi fikk ikke gave (!).

Skal vi sende en liten gave? Mannen min mener nei, jeg føler ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde sendt en liten gave. Gidder ikke senke meg til andres evt. lave nivå hvis jeg ikker er nødt...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Om dere blir invitert synes jeg iallefall dere skal gi gave, jeg ville nok gitt gave uansett jeg da.

Synes det er koslig å gi en oppmerksomhet til bryllup jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hva mener dere her?

Jeg hadde sendt en liten gave. Gidder ikke senke meg til andres evt. lave nivå hvis jeg ikker er nødt...*s*

Jeg sender nok en liten gave.

Vet du hva mannen min fikk i julegave da han var liten? En leke fra et kinderegg...... :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sendt en liten gave. Gidder ikke senke meg til andres evt. lave nivå hvis jeg ikker er nødt...*s*

Enig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Jeg sender nok en liten gave.

Vet du hva mannen min fikk i julegave da han var liten? En leke fra et kinderegg...... :-S

Gutten min på fire, og kanskje også han på seks, ville synes en Kinderegg-leke var midt i blinken.

Vanskelig for bestemødre å forstå at de ikke setter mer pris på f.eks. tykke, dyre, ullgensere :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hva mener dere her?

Gutten min på fire, og kanskje også han på seks, ville synes en Kinderegg-leke var midt i blinken.

Vanskelig for bestemødre å forstå at de ikke setter mer pris på f.eks. tykke, dyre, ullgensere :-).

Han var ungdom da han fikk kinderegg-leken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Jeg sender nok en liten gave.

Vet du hva mannen min fikk i julegave da han var liten? En leke fra et kinderegg...... :-S

Fikk han ikke sjokoladen? Var den spist opp på forhånd?

Barna mine elsket kinderegg, til de var ganske store, både å få sjokolade og å få leke.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hva mener dere her?

Fikk han ikke sjokoladen? Var den spist opp på forhånd?

Barna mine elsket kinderegg, til de var ganske store, både å få sjokolade og å få leke.

Hilsen

Nei, det var kun det som hadde vært inni.

Men denne familien ga oss faktisk en brukt ting i bryllupsgave, og de forlangte en gang noe uten å si takk. Så de er merkelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke giddet å sende noen ting,jeg hadde holdt meg langt unna. De hørtes ikke helt gode ut etter hva jeg har lest nedover. At noen mener at du ikke skal synke ned på deres nivå og heller sende en liten gave,synes jeg ikke du skal bry deg om. Disse menneskene tar de sikkert som en selfølge å få gave,men ærlig talt. Dropp dem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sendt en liten gave, trenger ikke være noe dyrt. Er du "heldig" får de kanskje dårlig samvittighet fordi de dukket opp ubedt og uten gave i deres bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutten min på fire, og kanskje også han på seks, ville synes en Kinderegg-leke var midt i blinken.

Vanskelig for bestemødre å forstå at de ikke setter mer pris på f.eks. tykke, dyre, ullgensere :-).

Det er jo fint med sjokoladen rundt, også da, spenningen ved å åpne det og se hva som er inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var kun det som hadde vært inni.

Men denne familien ga oss faktisk en brukt ting i bryllupsgave, og de forlangte en gang noe uten å si takk. Så de er merkelige.

Går ut fra at den brukte tingen ikke var en verdifull antikvitet eller et familieklenodium. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet ville jeg sendt presang til et søskenbarns bryllup. Det hadde fortrinnsvis blitt en spleisegave med søsken og evt foreldre. Ikke nødvendigvis noe dyrt, men ihvertfall noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dropp dem.

Tenke seg til å troppe opp i bryllup uten at man er invitert, attpåtil uten en gave/oppmerksomhet...! *LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...