Gå til innhold

Oh...good hva skal jeg finne på


rose23

Anbefalte innlegg

Er helt alene i helga...venner er opptatt med unger, jobb eller har reist bort. Bor på landet og kan ikke forlate fortet mitt på grunn av dyra. Det er fredag og jeg aner ikke hva jeg skal finne på. Har lyst "på byen" men har ingen å gå sammen med...dessuten blir det dyrt å ta drosje alene tur/retur. Har masse øl som jeg snart stuper i. Men akk så tragisk å sitte hjemme alene å drikke før jeg legger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhh, som jeg misunner deg!! En fredagskveld alene har jeg ikke hatt på 3 1/2 år, da eldstemann ble født...

Hvis jeg hadde vært så heldig å være alene en kveld, hadde jeg satt meg ned i godstolen med noe godt å spise/drikke, satt på en film, lagt beina på krakken forran meg, og kost meg glugg ihel:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...