rose23 Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Er helt alene i helga...venner er opptatt med unger, jobb eller har reist bort. Bor på landet og kan ikke forlate fortet mitt på grunn av dyra. Det er fredag og jeg aner ikke hva jeg skal finne på. Har lyst "på byen" men har ingen å gå sammen med...dessuten blir det dyrt å ta drosje alene tur/retur. Har masse øl som jeg snart stuper i. Men akk så tragisk å sitte hjemme alene å drikke før jeg legger meg. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Ingen som kan komme bort til deg og hjelpe deg å knerte ølen? :-) 0 Siter
buzzy Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Åhh, som jeg misunner deg!! En fredagskveld alene har jeg ikke hatt på 3 1/2 år, da eldstemann ble født... Hvis jeg hadde vært så heldig å være alene en kveld, hadde jeg satt meg ned i godstolen med noe godt å spise/drikke, satt på en film, lagt beina på krakken forran meg, og kost meg glugg ihel:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.