Gjest forbanna kunde Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg fikk en aldeles utrolig dårlig behandling som kunde hos RøhneSelmer. De utførte bare halvdelen av arbeidet, og beklager det ikke engang siden de legger skylden på min attenårige datter som kjørte bilen til reparasjon. De vil ikke ta bilen inn før om flere uker igjen og beklager ingenting. Jeg har betalt egenandel siden dette var tyveriskade (noen prøvde å bryte seg inn i bilen). Finnes det andre verksteder for Ford i Osloområdet, og er det slik at jeg kan få senere del av samme skade reparert et annet sted uten å betale ny egenandel? Jeg er helt grønn på området, men jeg finner meg ikke i at de prøver å vri skylden over på min datter som ikke svarte på noe som helst. Foruten hvor flyforbanna jeg er over mottoet -Kunden har aldri rett-. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.