Gå til innhold

Fordverksted


Gjest forbanna kunde

Anbefalte innlegg

Gjest forbanna kunde

Jeg fikk en aldeles utrolig dårlig behandling som kunde hos RøhneSelmer. De utførte bare halvdelen av arbeidet, og beklager det ikke engang siden de legger skylden på min attenårige datter som kjørte bilen til reparasjon. De vil ikke ta bilen inn før om flere uker igjen og beklager ingenting. Jeg har betalt egenandel siden dette var tyveriskade (noen prøvde å bryte seg inn i bilen).

Finnes det andre verksteder for Ford i Osloområdet, og er det slik at jeg kan få senere del av samme skade reparert et annet sted uten å betale ny egenandel?

Jeg er helt grønn på området, men jeg finner meg ikke i at de prøver å vri skylden over på min datter som ikke svarte på noe som helst. Foruten hvor flyforbanna jeg er over mottoet -Kunden har aldri rett-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...