Gå til innhold

jente-orgasme


Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

hei jeg skjønner ikke helt om jeg får orgasme.håper du kan hjelpe meg med og få svar på dette. jeg og min kjæreste har hatt sex i ca 1 år nå. men det siste får jeg noe pusteanfall eller jeg stønner...får det kunn når han stimulerer klitoris og vaginaen sammtidig.han sier at jeg strammer og han synes det er herlig. jeg liker det veldig godt også,det er kansje det beste som har skjedd i sexlivet vårt,men det varer bare i noen få sekunder!=(...er det en orgasme da?skal ikke de være lange? etter jeg har hatt det slik at jeg strammer så blir alt han gjør etter det bare ekkelt..tar han meg eller tar meg på klitoris så føles det bare rart...er det orgasme jeg har? er det jeg noe jeg kan gjøre for og få de lengre?synes det er litt skuffende at det bare varer i noen sekunder..tar det lang tid før man skal få den neste orgasmen som i serieorgasmer?jeg får liksom ikke et skikkelig svar av noen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jancka1365381087

Kan høres sånn ut! Mine orgasmer varer også bare noen få, men gode sekunder. Klitoris blir veldig ømfintelig ei lita stund etter på, og det kan kjennes litt ubehagelig hvis den blir berørt. Jeg kan få flere små orgasmer under et samleie, men kun ved stimulering av kliroris.Jeg er helt sikker på at hvis du prøver å slappe helt av og nyte sekundene det står på, vil du etterhvert nyte det mere og mere. Finn ut hva som utløser orgasmen og fortell kjæresten din det, vet han det vil det bli enda bedre ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så vanlig å få serieorgasmer- selv om noen gjør det og noen kan trene seg opp til det.

En orgasme varer ikke lenge, bare noen sekunder - noen deilige sekunder ;)

Det sies at om du ikke er sikker, så er det ikke orgasme. Da jeg fikk min første var jeg i alle fall ikke i tvil om hva det var som skjedde. Orgasmene varierer i styrke, lengde og intensitet. Noen nesten bare sniker seg forbi, andre er som en voldsom eksplosjon .

Jeg foretrekker også at ingen tar på underlivet rett etter en orgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...