Gjest ung mann, 30 0 0 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hei, For noen uker siden havnet jeg ved siden av en fyr jeg syns jeg hadde sett før - på tv...Vi møttes altså på flyet. Mika het han, og vi fikk kjempekontakt. En utrolig sjarmerende ung mann. Har i ettertid funnet ut at han er nokså kjent med den sangen Grace Kelly bl.a Men det jeg nå lurer på er - om han er homofil? Og er han virkelig bare 23 år? Er det noen som vet noe om dette? Jeg har ikke noe i mot om han er homofil eller ei, men jeg spør pga noe av han sa.. Håper noen vet litt om ham. På forhånd takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow 1 622 0 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 prøv å søk på "Mika" og "gay" på google. Det jeg fant var at det er mange spekulasjoner om det, men at han ikke kommenterer sin egen seksualitet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala 718 0 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg vet ikke om han er homofil, men vil bare si: Lucky you!! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.