Gå til innhold

Lytt


Gjest Naboer

Anbefalte innlegg

Gjest Naboer

Der hvor jeg bor er det litt lytt til naboen, så når naboene har sin økt om natten rister det i veggen og jeg kan høre når det er på sitt mest intense.

Dette er ikke tøys.

Hva kan jeg gjøre ? Det er litt ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik var det der jeg bodde før.

Jeg sa ifra tilslutt for det var pinlig. Hun lo i hvert fall og det ble vel litt bedre etterpå :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Da jeg og han som seinere ble min mann, ble sammen, så bodde vi på et slags internat på en skole, en lang korridor, med bittesmå rom på hver side.

Og vi pleide å overnatte hos hverandre, enten på mitt rom, eller på hans.... Ingen sa noe til det, bortsett fra noen glis av og til om morgenene.

Så - mot slutten av skoleåret var jeg en gang ute på ganga, og hørte veldig godt at et annet av skolens par holdt på inne på rommet sitt... "Oi, så lytt det er!" utbrøt jeg til ei av de på ganga mi. "Ja, det er veldig lytt, og det har det vært i hele vinter," sa hun og kikket bort på meg med et skeivt smil....

Fy så flau jeg ble!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg og han som seinere ble min mann, ble sammen, så bodde vi på et slags internat på en skole, en lang korridor, med bittesmå rom på hver side.

Og vi pleide å overnatte hos hverandre, enten på mitt rom, eller på hans.... Ingen sa noe til det, bortsett fra noen glis av og til om morgenene.

Så - mot slutten av skoleåret var jeg en gang ute på ganga, og hørte veldig godt at et annet av skolens par holdt på inne på rommet sitt... "Oi, så lytt det er!" utbrøt jeg til ei av de på ganga mi. "Ja, det er veldig lytt, og det har det vært i hele vinter," sa hun og kikket bort på meg med et skeivt smil....

Fy så flau jeg ble!

*Hehehehe* Jeg er temmelig sikker på at min kjære og jeg (javelda, jeg da...) nok underholder hans bror i første etasje om de går ut eller inn akkurat mens vi holder på for da går de nemlig rett under vinduet vårt...

Det er sykt lytt hos oss også, men jeg tror faktisk ikke at de hører noe fra soverommet vårt med tanke på hvor deres stue og soverom ligger. Til høsten derimot... Da flytter vi selv ned og får sannsynligvis leieboere som nok vil disponere soverommet som da blir over vårt... Jaja. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...