Gå til innhold

Ang. cd


Gjest Jackoline

Anbefalte innlegg

Gjest Jackoline

Skulle ønske jeg kunne ha kjøpt en ny cd. Men jeg vet ikke hvem av de nyeste jeg skal velge. Jeg liker for det meste pop. Ser at det har kommet flere cder med sommerlåter. Trenger å få anbefalt en cd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest et par forslag

Amy Winehouse - Back To Black

Bon Jovi - Lost Highway

Rihanna - Good Girl Gone Bad

Ryan Adams - Easy Tiger

Mika - Life In Cartoon Motion

Nelly Furtado - Loose

Take That - Never Forget: The Ultimate Collection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jackoline

Amy Winehouse - Back To Black

Bon Jovi - Lost Highway

Rihanna - Good Girl Gone Bad

Ryan Adams - Easy Tiger

Mika - Life In Cartoon Motion

Nelly Furtado - Loose

Take That - Never Forget: The Ultimate Collection

Det var noen bra forslag her. Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg tror ikke du vil ha mine anbefalinger. Kjøpte country musikk, av Bjøro Håland av alle!! Hehe, jeg var glad i å høre på han i min ungdom. Vittig. Min mann kjøpte just en med Arly Karlsen, også country ;) Lokale helter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jackoline

Hehe, jeg tror ikke du vil ha mine anbefalinger. Kjøpte country musikk, av Bjøro Håland av alle!! Hehe, jeg var glad i å høre på han i min ungdom. Vittig. Min mann kjøpte just en med Arly Karlsen, også country ;) Lokale helter ;)

Kanskje jeg skulle ha slått til på en av de ;) hehe. Nei, jeg er jammen ikke sikker her jeg sitter. Jeg skal ut på mandag å handle tenker jeg. Håper jeg er nogelunde bra igjen da.

Jeg tenker du ser fram til i morgen. Håper dere får fint vær:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Hehe, jeg tror ikke du vil ha mine anbefalinger. Kjøpte country musikk, av Bjøro Håland av alle!! Hehe, jeg var glad i å høre på han i min ungdom. Vittig. Min mann kjøpte just en med Arly Karlsen, også country ;) Lokale helter ;)

Og så innrømme det da! Er Sputnik neste, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så innrømme det da! Er Sputnik neste, eller?

Nei, men har hørt noe av han også, men mest for kødd :) Er det fælt å like country musikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Nei, men har hørt noe av han også, men mest for kødd :) Er det fælt å like country musikk?

Husker vi var på besøk hos noen venner for noen år siden. Mannen i huset spurte hva slags musikk vi likte å høre på (han hadde DET anlegget). "Nei, vi hører på det meste, men aldri på country," svarte vi. "Å...vi har omtrent bare country-musikk, vi" sa han da....

Flaut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker vi var på besøk hos noen venner for noen år siden. Mannen i huset spurte hva slags musikk vi likte å høre på (han hadde DET anlegget). "Nei, vi hører på det meste, men aldri på country," svarte vi. "Å...vi har omtrent bare country-musikk, vi" sa han da....

Flaut!

*lol* Og så begynte roinga...jammen atte, vi liker ditt og datt og det minner vel litt om den og den haha. Mer flaut for han vel som ikke kunne diske opp med noe fint til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Nei, men har hørt noe av han også, men mest for kødd :) Er det fælt å like country musikk?

''Er det fælt å like country musikk?''

Neida, i grunnen ikke. Det fæle er at noen faktisk liker Bjøro Håland og Arly Karlsen og Heidi Hauge og ho der Vedvik-dama og ... og... Dette er liksom ikke höjdare innen countrymusikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jackoline

Jeg har fått noen gode forslag. Jeg vurderer å kjøpe en av de, men er det ingen andre som har forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men har hørt noe av han også, men mest for kødd :) Er det fælt å like country musikk?

Vassendgutane? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shira :o)

Vassendgutane er Konger! :o) Ingen over, ingen ved siden!

Jeg skal snart på konsert med dem *nynner*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1183297695' post='3636794]

Jeg skal snart på konsert med dem *nynner*

Heldiggriiiis!!!! :o) Hoi og hopp litt for meg også da! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Heldiggriiiis!!!! :o) Hoi og hopp litt for meg også da! ;o)

Oh yes!

Jeg var for noen måneder siden også, de spiller knallbra live! Denne gangen skal jeg ikke ha fullt så høyhælte sko, jeg kunne ikke gå på dagesvis etter all hoppingen og dansinga ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...