Gå til innhold

hvorfor elsker du meg ikke i dag?


Gjest lovemeplease

Anbefalte innlegg

Gjest lovemeplease

..du gjorde jo det i går. Men ikke i overigår. Hvorfor kan du ikke bestemme deg for om du vil ha meg? Skjønner du ikke at jeg snart er ødelagt. Hvorfor kan du ikke like meg som før? Hvorfor vet du ikke hva som er feil? Hvorfor elsker du meg over alt på jord den ene dagen, og vil leve med meg for alltid.. mens neste dag må jeg pakke og komme meg ut?

Hvorfor er alt bra så lenge jeg spiller med deg. Hvorfor er jeg uelsket når jeg ikke ønsker det samme som deg?

Hvorfor forsvant alle vennene mine, og hvor forsvant jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jancka1365381087

Kjære deg, glem denne personen og finn tilbake til deg selv! Fortsetter du denne rundansen dere er inne i så vil det bli bare værre og værre for deg.Høres ut som om denne personen bare leker og missbruker din kjærlighet, har du stilt deg spørsmålet om han/hun fortjener kjærligheten din? Kutt han/hun ut og kom deg videre i livet! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...