Gå til innhold

Jeg elsker han


Gjest ensom og fortvilet

Anbefalte innlegg

Gjest ensom og fortvilet

Vi hadde et forhold i mange år. Han var i en behandler-rolle overfor meg og han var gift. Det ble oppdaget i familien hans og det ble bråk. Etter det så har han glidd unna. Men hva skal jeg gjøre når jeg fortsatt elsker han og lengter intenst etter han? Da er det så vondt å tenke på at han kanskje er på ferie med kona nå. Vi hadde virkelig et veldig intenst og kjærlig forhold som satt dype spor gjennom mange år. Jeg sliter jo med meg selv og da han gled unna så kom jeg inni en skikkelig krise. Og nå har det gått en del år, og vi har fortsatt sporadisk kontakt hvor han uttrykker at han savner meg han også, og kunne ønske han var hos meg.

Jeg klarer ikke rive meg løs, jeg klarer ikke slippe han. Han er det eneste gode som har skjedd i livet mitt og jeg har ikke noe annet. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg får ikke tak i han når jeg vil, jeg føler meg så hjelpelsøs:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mandolina

Det er bare å glemme ham og komme seg videre i livet.

Innse at han ikke er verdt å tenke på

Han er bare en svikefull mann, som vil leve i familien med kona og ungene og ha en elskerinne som går og lengter.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jancka1365381087

Det er bare å glemme ham og komme seg videre i livet.

Innse at han ikke er verdt å tenke på

Han er bare en svikefull mann, som vil leve i familien med kona og ungene og ha en elskerinne som går og lengter.

Hilsen

Helt enig med Mandolina, glem han! Om det kan være tøft og vondt nå, så vil du få det bedre uten han når tiden har leget sårene ine! Om det føles som om han er det du har å leve for nå, må du nok innse at han har hatt andre ting i tankene enn et fast forhold til deg...da hadde han kuttet sitt gamle liv for lengst! Glem han, kom deg videre! Det er mitt beste råd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig trist at du en gang startet et forhold til en gift mann. Glem han, og se om det finnes noen ugifte eller i det minste en skilt mann til deg heller! Hold deg unna gifte menn, for all del....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal være glad du er kvitt en sånn drittsekk! Han har gått bak ryggen på sin kone med deg i mange år skriver du - hvordan tror du det hadde blitt om det hadde blitt dere to? Med stor sannsynlighet ville du da blitt kona som hadde blitt sittende alene hjemme mens han var hos en "hemmelig" elskerinne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...