Gå til innhold

Hva gjør du da?


Gjest niksnaks

Anbefalte innlegg

Gjest niksnaks

Når han absolutt vil ut på byen mens du tenker på alt som må gjøres før ferieturen? Og dere ikke får barnevakt så du kan heller ikke gå ut?

Han går nok ut i kveld, men jeg synes han kan vente til ferieturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Au da... Jeg ville prøvd å be han ta ei pils eller to sammen med meg hjemme heller, siden det er problemer med barnevakt ;) Så kan dere utføre ting mens dere koser dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest niksnaks

Au da... Jeg ville prøvd å be han ta ei pils eller to sammen med meg hjemme heller, siden det er problemer med barnevakt ;) Så kan dere utføre ting mens dere koser dere?

Jeg foreslo det, men han forstår ikke og har allerede bestemt seg.

Nå gikk han på et annet rom, og skrudde til og med av msn'en da jeg sendte en melding. Jeg er irritert og lei nå, for det er ikke første gangen.

Hvorfor kan han ikke ha en hyggekveld her hjemme? Tenk om jeg gjorde mine egne planer og gikk ut alene mens han satt her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslo det, men han forstår ikke og har allerede bestemt seg.

Nå gikk han på et annet rom, og skrudde til og med av msn'en da jeg sendte en melding. Jeg er irritert og lei nå, for det er ikke første gangen.

Hvorfor kan han ikke ha en hyggekveld her hjemme? Tenk om jeg gjorde mine egne planer og gikk ut alene mens han satt her?

Det er akkurat hva du må gjøre! Ta deg turer ut uten at det er forhåndsbestemt. (som han) Ikke i dag kanskje, men i nærmeste fremtid. Dette for at han skal forstå at det helst bør passe at man stikker ut en tur. Dere har felles barn går jeg ut i fra. Ikke vær den "snille" som godtar alle hans påfunn om det egentlig ikke er noe greit, det er best å få stoppet det, eller så har du det slik hele livet kanskje? Jeg vet om mange som sitter å finner seg i det (og sliter med det) skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest niksnaks

Det er akkurat hva du må gjøre! Ta deg turer ut uten at det er forhåndsbestemt. (som han) Ikke i dag kanskje, men i nærmeste fremtid. Dette for at han skal forstå at det helst bør passe at man stikker ut en tur. Dere har felles barn går jeg ut i fra. Ikke vær den "snille" som godtar alle hans påfunn om det egentlig ikke er noe greit, det er best å få stoppet det, eller så har du det slik hele livet kanskje? Jeg vet om mange som sitter å finner seg i det (og sliter med det) skjønner du.

Jeg har tenkt tanken, men som regel er jeg sliten og foretrekker hjemmekveld. Men takk for svar og råd. Det hadde vært så fint om han ville ha en kveld hjemme, men i stedenfor går han altså ut (alene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baregå

Jeg har tenkt tanken, men som regel er jeg sliten og foretrekker hjemmekveld. Men takk for svar og råd. Det hadde vært så fint om han ville ha en kveld hjemme, men i stedenfor går han altså ut (alene).

Hadde jeg vært deg ville jeg stukket ut et par timer - bare for å markere. Med en gang!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest niksnaks

Hadde jeg vært deg ville jeg stukket ut et par timer - bare for å markere. Med en gang!

:-)

Nå gikk han akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest niksnaks

Synes også han kan vente...

Nå gikk han ut, og går han så tidlig blir en del penger brukt. Det er også noe jeg tenker på, for vi har allerede ikke så mye å bruke på ferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gikk han ut, og går han så tidlig blir en del penger brukt. Det er også noe jeg tenker på, for vi har allerede ikke så mye å bruke på ferien.

Kanskje du skal benytte deg av nettbank? Overføre til din konto, det du ikke vil han skal bruke? hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Nå gikk han ut, og går han så tidlig blir en del penger brukt. Det er også noe jeg tenker på, for vi har allerede ikke så mye å bruke på ferien.

Det var jo litt dårlig gjort da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...