Gå til innhold

Hva for dyr ville du vært?


cathlin

Anbefalte innlegg

Gjest mandolina

Ja:-)

ellers,,,Innså plutselig hvor komplett meningsløs denne tråden var. Man kan jo aldri bli noe dyr.

*legger ned tråden*

Mennesker kan legge dyrelignende egenskaper for dagen, og dermed etterligne en dyrisk handlemåte.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cathlin

    26

  • morsan

    9

  • jubalong70

    5

  • pekkaline

    2

Mest aktive i denne tråden

En fugl - en eller annen art som har gode flyveegenskaper og som blir relativt gammel, f.eks. en ørn?

Jeg tror det må være fint å fly langsmed norskekysten eller et tilsvarende sted, en sommerdag.

Som alternativ, en slags storfe, f.eks. en avlsokse. Synes de ser ut til å ha relativt få bekymringer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enhjørning.

Aha. Alle blir det:-)

Fullstendig menigsløs test, helt meningsløs tråd. Hva skal man gjøre? Har du et godt forslag? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha. Alle blir det:-)

Fullstendig menigsløs test, helt meningsløs tråd. Hva skal man gjøre? Har du et godt forslag? :-)

Det er jo bare to prosent som skulle bli enhjørninger. (Velger å tro at det er de beste av oss.) Kanskje vi er en meget eksklusiv gjeng her på dol?

Vi får danne en enhjørningklubb, ta frem hornet og fly gjennom natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare to prosent som skulle bli enhjørninger. (Velger å tro at det er de beste av oss.) Kanskje vi er en meget eksklusiv gjeng her på dol?

Vi får danne en enhjørningklubb, ta frem hornet og fly gjennom natten.

Vel, jeg skal ikke ødelegge illusjonen;-)

*flyr inn i DR*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Jeg liker å tenke på løven som skogens konge.

Noe kongelig over løver.

Løver står dessuten for rettferdighet.

Mehget mulig løven står for rettferdighet, uansett bor den ikke i nærheten av skogen en gang. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jordbærpiken

Your Animal is: Bumble Bee

You are a Bumble Bee! A beautiful insect that is good at working with teams and produces something many want: honey! A bumble bee commands great respect, and will respond to a bad situation with a quick sting! Bumble bees are serious and very wise.

Jeg ble en liten humle, hehe.

Ingen enhjørning her nei... kunne heller tenkt meg å bli det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Mehget mulig løven står for rettferdighet, uansett bor den ikke i nærheten av skogen en gang. :-D

Når jeg har sett løver på TV'en så har de alltid ligget i skyggen av trær, og hvor der er en ansamling av trær er det skog, iflg. min difinisjon av hva skog er.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble en catterpillar! Og så jeg som ikke er spesielt glad i insekter da...

You are a Catterpillar! Many people are often envious and jealous of a caterpillar. Caterpillars may not be quick, but they are quite wise and often think about things before they do them.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En katt eller en hund - da kunne jeg ligge og sove i sola halve dagen, spise når jeg har lyst og tusle rundt på eventyr når jeg har lyst til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nesten det måtte vært en gullfisk. Men da måtte bollen være stor, og fylt med lunka vann med masse oksygen. Hadde vært litt deilig å hatt 1 sek minne.

Lykkelig og undrende hele tiden? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterbarnet

Definitivt katt!! Tenk å kunne ligge og sove og slappe av, strekke seg sånn som katter gjør! Og de er så uavhengige og trenger ingen. Suverene, arrogante og kloke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

En fugl - en eller annen art som har gode flyveegenskaper og som blir relativt gammel, f.eks. en ørn?

Jeg tror det må være fint å fly langsmed norskekysten eller et tilsvarende sted, en sommerdag.

Som alternativ, en slags storfe, f.eks. en avlsokse. Synes de ser ut til å ha relativt få bekymringer :-)

Ikke mye romantikk eller erotikk over den avlen der, må jeg si... (oksen har vel knapt sett en ekte ku siden den ble født).

:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg ville vært kattene mine :)

Grunn: Snille og kosete eiere, fantastisk og variert uteområde, snille naboer som liker katter, får godt tørrfor og en melkeskvett iblant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville vært kattene mine :)

Grunn: Snille og kosete eiere, fantastisk og variert uteområde, snille naboer som liker katter, får godt tørrfor og en melkeskvett iblant ;)

Jeg vil også være en av kattne dine! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt katt!! Tenk å kunne ligge og sove og slappe av, strekke seg sånn som katter gjør! Og de er så uavhengige og trenger ingen. Suverene, arrogante og kloke :-)

Ja, slå et slag for arroganse. Det er undervurdert, absolutt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nesten det måtte vært en gullfisk. Men da måtte bollen være stor, og fylt med lunka vann med masse oksygen. Hadde vært litt deilig å hatt 1 sek minne.

Lykkelig og undrende hele tiden? :o)

Du rare, rare menneske! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elgen i "Slipp Jimmy fri".

Fordi den er snill, hjertevarm, sterk og - KOSELIG :o)

Og dopa, for ikke å glemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En katt eller en hund - da kunne jeg ligge og sove i sola halve dagen, spise når jeg har lyst og tusle rundt på eventyr når jeg har lyst til det :)

Og bli bitt av flått når du ikke har lyst til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...