Gå til innhold

så sint så sint


Gjest så sint så sint at jeg nesten flyr i flint

Anbefalte innlegg

Gjest så sint så sint at jeg nesten flyr i flint

tenkte på at mitt svar i kognitive behandlere tråden fortjener en egen tråd.

som regel er psykiatere oppegående folk som kan behandle tvang

Men det finnes stygge unntak. Selv lider jeg av tvangstanker. Tvangstanker er tanker som er så ekle og avskyelige at de skremmer skiten ut av deg. En gang gikk jeg hos en psykiater som hadde tro på å snakke om barndommen. Og da jeg fortalte om mine sexuelle tvangstanker, som gikk på pedofili, sa hun at det var ikke så rart da jentene i 13-14 års alderen gikk utfordrene kledd.

At hun sa det, fikk meg til å miste troen på psykiatrien. Hallo, jeg hadde tvangstanker om pedofili, jeg er ikke pedofil. Det er jo det værste jeg kunne tenke meg. Når ikke engang en psykiater kan forstå det, hvem kan da faen regne med at dine fortrolige gjør det. Rister på hodet i avsky og vemmelse over den psykiaterens kommentar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Majja Kr.

jeg fikk høre fra en mann som hadde en datter som led av tvang som til slutt fikk hjelp via et prosjekt, at det å snakke om barndommen var forferdelig for dem, hun ble verre og kom seg ikke ut av huset lenger.

Håper du har fått bedre hjelp nå i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Godt vi ser det selv da når de er "helt på trynet",men det er jo rart at du må kunne mer psykiatri enn psykiateren,da er det noe galt en plass.

*riste på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...