Gå til innhold

Mangel på sexlyst...


Gjest Doopi

Anbefalte innlegg

Gjest Doopi

Jeg og kjæresten min sliter litt med intimitet i forholdet, som sex og kyssing. Har vært sammen i 6mnd. Har ikke hatt sex på 2 mnd nå. Han sier han har så mye å tenke på for tiden, att sex ikke er noe han prioriterer. Jeg har prøvd flere ganger å "tenne" lysten hos han, men uten hell. Begynner å bli småfrustrert. Da det kommer til kyssing, er det som regel jeg som tar initiativ til det..kan ikke huske sist han gjorde det.

Vi gjør andre koselig ting sammen, som å se på film i sofakroken etc. Har det helt supert på alle områder, unntatt den delen som har med sex og kyssing. Vet han ikke har noe i mot kyssing, og vet att han er glad i meg. Så hvorfor vil han ikke?

Er det noe feil med meg? Siden han ikke har sexlyst lengre...Føler meg også dum som mener dette er et problem...men savner den intimiteten... Tar gjerne i mot svar fra menn på dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dere bare har vært sammen i 6 mnd, og ikke har hatt sex de 2 siste - så ville varselslampene mine ringt noe voldsomt!

Enten så har han en vanvittig lav sexlyst, eller så tenner han på noe helt annet enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke føle seg dum fordi du føler at dette er et problem. Jeg mener at det er mye verre å være uten sex i et forhold enn om du er singel. I et forhold så er jo godsakene bare en armlengde unna og du kan ikke ta på dem. Det er mye verre enn om du er singel for da kan du tross alt forsyne deg i de tilfellene du har anledning og for ei jente er ikke det så veldig vanskelig.

Jeg forstår deg godt og at du er frustrert over dette. Men når dere har vært sammen kun i 6 måneder og ikke har hatt sex omtrent på de siste to måneder, så bør du tenke deg godt om for hva du ønsker videre.

En ting er sikkert, det vil ikke bli noe bedre fremover, så du må ta stilling til om du synes det er greit å ha det slik fremover.

Enten så tenner han ikke på deg lenger eller så har han svært lav sexlyst, men uansett årsak så hjelper ikke det deg.

Dere er i en fase ennå at dere burde knulle som kaniner.

Som sagt, ønsker du å ha det slik resten av livet eller ønsker du noe annet? Vil du ikke det, så vet du hva du må gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slik er det bare :-(

Du kan avslutte forholdet umiddelbart. Det har ingen framtid.

Uten begjær, ingen kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Doopi

Er som sagt veldig usikker, men magefølelsen min sier att han fortsatt er ordentlig glad i meg...Eller det virker sånn for vi tuller rundt, småsloss og han tar på meg masse i form av kiling....Men den nære intimiteten er borte.

Han sier att ting skal bli bedre..."Alt til sin tid", og skjønner ikke hvorfor jeg stresser med det. Tror han begynner å bli irritert på at jeg vil ha sex...påstår att det bare er det jeg tenker på...Det var ikke det før, men har blitt det nå....føler meg følelsmessig tilsidesatt, hvis det blir riktig å si det på den måten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier som de andre - varselklokkene ville ringt heftig om vi ikke hadde hatt sex på 2 mnd etter 6 mnds forhold... Vi var på det "verste" på den tiden og knullet vel gjerne både 2 og 3 ganger om dagen om vi hadde anledning!

Det har roet seg nå da, men flere ganger i uka er det heldigvis fremdeles, etter 2 år. :o)

Snakk med ham, ikke bebreid ham, men prøv å få frem hvorfor han tenner så lite og tenk over om du vil ha det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Doopi

Jeg sier som de andre - varselklokkene ville ringt heftig om vi ikke hadde hatt sex på 2 mnd etter 6 mnds forhold... Vi var på det "verste" på den tiden og knullet vel gjerne både 2 og 3 ganger om dagen om vi hadde anledning!

Det har roet seg nå da, men flere ganger i uka er det heldigvis fremdeles, etter 2 år. :o)

Snakk med ham, ikke bebreid ham, men prøv å få frem hvorfor han tenner så lite og tenk over om du vil ha det sånn.

Er nå vanskelig å prate med ham om det, for hvis jeg tar det opp, blir det masing. Jeg har jo spurt om hvorfor, og han sier det er så mye han tenker på for tiden, att sex ikke er noe han prioriterer...Vi har akkurat flyttet sammen ( bodd sammen nå i 2mnd). Han var veldig ivrig på at jeg skulle det, det var jeg som var den tvilende på det punktet...Syns det var for tidlig. Men jeg er så utrolig glad i han, så det er vanskelig å gå...Men bedrer ikke ting seg innen en mnd, drar jeg. For et forhold uten den intimiteten...Det går ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Er nå vanskelig å prate med ham om det, for hvis jeg tar det opp, blir det masing. Jeg har jo spurt om hvorfor, og han sier det er så mye han tenker på for tiden, att sex ikke er noe han prioriterer...Vi har akkurat flyttet sammen ( bodd sammen nå i 2mnd). Han var veldig ivrig på at jeg skulle det, det var jeg som var den tvilende på det punktet...Syns det var for tidlig. Men jeg er så utrolig glad i han, så det er vanskelig å gå...Men bedrer ikke ting seg innen en mnd, drar jeg. For et forhold uten den intimiteten...Det går ikke...

Dere har bodd sammen i to mnd, så det betyr at dere ikke har hatt sex etter at dere flyttet sammen? Dette høres ikke bra ut. Det kan virke som om han hadde sex med deg til han fikk det som han ville - at du flyttet inn, og at han nå viser den virkelige siden av seg.

Kanskje han bare var ute etter å ha en samboer å vise frem? Når sexen tar slutt så tidlig i et forhold, så er det ikke verdt å satse på. Du bør nok innse at det ikke er verdt strevet, og bare flytt så fort du kan. Håper du fortsatt har dem boligen/leiligheten du flyttet fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyttejenta

Hvis dere bare har vært sammen i 6 mnd, og ikke har hatt sex de 2 siste - så ville varselslampene mine ringt noe voldsomt!

Enten så har han en vanvittig lav sexlyst, eller så tenner han på noe helt annet enn deg.

Jeg skjønner at dette er kjempefrustrerende for deg, for jeg lever også i et slikt forhold. Vi har riktignok vært sammen i 12 år, og har hatt det slik mesteparten av tiden sammen. Hans sexlyst går i bølgedaler, enkelte perioder kan vi ha masse sex flere dager på rad, men så kan det gå uker og måneder uten at han lyst igjen. Jeg vet ikke hvilke gode råd jeg kan gi deg, for dette er et vanskelig tema. Menn skal liksom være klare hele tiden og ikke tenke på noe annet enn sex. Vi kan heller ikke snakke om dette enda, etter så mange år, fordi han blir oppfarende og sinna når jeg prøver å ta det opp, og trekker seg enda lenger unna meg. Men jeg har valgt å leve med det så lenge, for vi har det bra på alle andre måter. Og når vi først har sex så er det kjempebra. Men det blir selvfølgelig for lite for meg og jeg går ofte rundt veldig frustrert. Jeg har forsøkt alt, og jeg mener alt. Jeg presser han ikke, lar han komme til meg om han vil. Vi koser veldig mye da, småkysser og stryker på hverandre, han er veldig kjærlig. Men når det kommer til klining og sex så er det noe helt annet.

Jeg vet som sagt ikke hva jeg skal råde deg til, men jeg vet at jeg hadde gått om det hadde vært slik hos oss etter 6 mnd... Men vi hadde det som andre par den første tiden, holdt på som kaniner ihvertfall hele det første året vi var sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...