Gå til innhold

Bh for store byster

Anbefalte innlegg

Gjest kate-74-
Skrevet

Hvor får jeg kjøpt det i Trondheim?.Pris?.Trenger noe som løfter og holder tingene på plass :-)

Skrevet

She i Olav Trygvassonsgt, borte ved den gamle inngangen til Nova kinosenter. Dyrt, men absolutt verdt det! De to rimeligste bh'ene jeg har kjøpt der kosta 600,-.

Gjest kate-74-
Skrevet

She i Olav Trygvassonsgt, borte ved den gamle inngangen til Nova kinosenter. Dyrt, men absolutt verdt det! De to rimeligste bh'ene jeg har kjøpt der kosta 600,-.

Måler de deg å finner ut hvilken str du trenger?.Har gått ned noen kilo så jeg tror ikke jeg bruker samme str som sist jeg kjøpte.

Skrevet

Måler de deg å finner ut hvilken str du trenger?.Har gått ned noen kilo så jeg tror ikke jeg bruker samme str som sist jeg kjøpte.

De måler ikke med målebånd, men du må nok strippe i prøverommet og finne deg i å få puppene klemt inn i div. bh-str før de finner ut hvilken som sitter best. :o)

Når det er sagt så er de kjempeflinke! De prøvde 2 str på meg tror jeg før de fant den rette. Det er to jordnære, muntre, helt gjennomsnittlige damer kroppslig sett så det var ikke noe problem for meg å kle av meg i alle fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...