Gå til innhold

gravid ute pos. svar?


Gjest anjajo

Anbefalte innlegg

Gjest anjajo

idag fikk jeg høre 2 ting som jeg lurer på om er sant.

fikk først høre at man kan være gravid å få mensen. har faktisk trudd jeg vært gravid men nei fikk mensen i helgen. er det mulig å få mensen å være gravid???

og at det er ikke alltid det slår positivt ut på en G.test når man går på p- piller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen har mensliknende blødninger selv om de er gravide, men det vanlige er at mensen uteblir. Går man på P-piller har man ikke vanlig mens, og det hender nok at "P-pilleblødningene" fortsetter å komme selv om man er gravid.

Graviditetstester slår ut hvis man er langt nok på vei, selv om man tar P-piller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vekten87

det kan oppstå småblødninger, ikke mensen men kan ligne... ikke alle får dette, selv har jeg ikke hatt noe blod siden jeg ble gravid.. det kommer et stoff ( husker ikke hva det het) i urinen når man er gravid. dette gjør at det slår ut på testen. så som de sier: er du langt nok på vei vil det vises..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anjajo

Noen har mensliknende blødninger selv om de er gravide, men det vanlige er at mensen uteblir. Går man på P-piller har man ikke vanlig mens, og det hender nok at "P-pilleblødningene" fortsetter å komme selv om man er gravid.

Graviditetstester slår ut hvis man er langt nok på vei, selv om man tar P-piller.

burde jeg ta en graviditets test selv om jeg har "mensen"?

det er ikke så mye som det pleier å være... takk for svar=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anjajo

burde jeg ta en graviditets test selv om jeg har "mensen"?

det er ikke så mye som det pleier å være... takk for svar=)

jeg trudde jeg va gravid for en 14 dager tid siden, hadde vonde brystvorter, oppblåst,måtte tisse ofte og sugen på noe hele tiden + at jeg hadde menssmerter.

og med at jeg fikk hre dette så ble jeg usikker for di som sa dette har hatt mensen selv når de var gravide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

burde jeg ta en graviditets test selv om jeg har "mensen"?

det er ikke så mye som det pleier å være... takk for svar=)

Du kan vel ta en test når blødningen har gitt seg. Gir den uklart resultat, kan du ta en til rett før du venter mensen neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...