Gå til innhold

Han beføler meg aldri


Gjest fortvilet M

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet M

Jeg har en kjæreste. vi har aldri sex. Han tar aldri initiativ. Før vi ble kjærester hadde han ikke hatt sex på1,5 år. Sier han ikke ville ha sex bare for å ha sex. i begynnelsen, de første 6 mnd, hadde vi et fantastsk sexliv når har vi ikke sexliv.( vært sammen i litt over 3 år nå) Jeg har hatt mye psykiske problemer jeg har vært slem med han (voldelig), alt det er bra nå og vi elsker hverandre veldig høyt. Han støttet meg i min vanskelige periode. Han stoppet opp å forfører meg like etter at mine psykiske problemer oppstod. Nå tar han ikke initiativ, men sier han har lyst på meg. Vi prater mye, og han har lovet meg veldig mange ganger at han skal forbedre seg, men ender alltid opp med å skuffe meg. En tid tilbake ga jeg han et ulitmatum, enten så får han begynne å vise interesse ellers så reiser jeg, likevel klarte han ikke å forbedre seg, nå har jeg sagt at nok er nok, men jeg vil egentlig ikke miste han. Hva gjør jeg og hvorfor er han så lite interisert i å ha sex???? Hilsen fortvilet M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fortvilet M

Var det hele svartet du hadde gi meg for 139 kr. Det synes jeg er skikkelig dårlig. Jeg trenger noe mer utfyllende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Var det hele svartet du hadde gi meg for 139 kr. Det synes jeg er skikkelig dårlig. Jeg trenger noe mer utfyllende.

usp jobber ikke på DOL så du har ikke betalt noe for hans/hennes svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jancka1365381087

Var det hele svartet du hadde gi meg for 139 kr. Det synes jeg er skikkelig dårlig. Jeg trenger noe mer utfyllende.

Hvis du har betalt for et svar vil du se at svaret er markert med rød skrift!

Jeg kan forstå kjæresten din, kan hende han har noen "sår" som er vanskelig å lege. Psykisk syke mennesker kan være tøft å leve sammen med, og hvis du i tillegg var voldlig kan han kansje ikke klare å glemme det noen gang. Spør han du, om det er grunnen. Prøv å få han til å prate skikkelig ut med deg, kansje det hjelper og ting vil bli bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gro Isachsen, Sexolog

Det skal ofte mye til for å komme i gang med sexlivet etter en pause. Selvtilliten hans er kanskje ikke helt på topp etter at du har vært voldelig? Kanskje han dessuten går og venter på at du skal ta initiativ. Det kan jo du gjøre en periode, så blir utspillet ditt. Kan det dessuten være at forholdet dere imellom ble vanskeligere på grunn av de psykiske problemene du har hatt? Kanskje han er engstelig for at du skal bli syk igjen eller for å gjøre noe som får fram vrangsida di. I en overgangsperiode kan det også hjelpe om dere blir enige om å ha sex til avtalte tider. Legg gjerne inn noen uker uten samleie, men at dere har sex på alle andre måter. Prøv samtidig å gå i detaljer om den gode sexen dere hadde til å begynne med, da kommer den positive sexen i fokus igjen. Så håper jeg dere kommer i gang igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vold og trasighet ødelegger noe.

Kanskje det er ødelagt, men at han ikke greier å fortelle det til deg?

Hei.

Tusen takk for svar. Vi har snakket mer sammen og følelsene hans er ikke ødelagt for meg. Problemene har ingen ting med mine tidligere problemer å gjøre. Det viste jeg fordi vi har jobbet oss gjennom det og jeg har også gått til psykolog for det. Problemet lå hos han og at han følte at han ikke var god nok etc.

Vennlig hilsen

fortvilet M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...