Lillemus 80 377 5 203 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg hadde kjøpt meg en ny sommertopp i dag, en som er feminin og søt, syntes liksom ikke det var så veldig feminint og lekkert å gå i en stor t-skjorte fra kjæresten, en svart en med bilde av en cadillac på... Skiftet til en matchende shorts og trippet inn på stua for å vise meg frem. Han satt med nesa grundig ned i en Rubiks kube som jeg har kjøpt til ungene i dag og da jeg spurte:"Var ikke denne søt da?" så mumlet det bare i stolen:"Jeg får ikke til denne kuben altså!" *Hehe* Jeg måtte flire, "Men, nå var det ikke akkurat det jeg spurte om da!" Han så forvirret opp:"Jeg trodde det var kuben som var søt jeg?" Han syntes forøvrig toppen var fin! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Mannfolk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.