Gå til innhold

Hjertesukk om sommerferien


Melba1365380968

Anbefalte innlegg

Melba1365380968

Jeg gruer meg til denne sommeren! Psykologen min har 2 mnd ferie, og fortjener det selvsagt. Men jeg er egoistisk og skulle ønske h*n ikke hadde ferie... jeg trenger å snakke om all skiten jeg har i hodet!

Ikke har jeg fått noen ferievikar heller, enda jeg spurte om hvem jeg kunne henvende meg til hvis det ble ny krise for meg i sommer. Jeg fikk bare et merkelig blikk. Skjønte ingenting. Det var en dårlig avskjed før sommeren, for å si det mildt. Enda det bare er to måneder siden siste krise.

Jeg tåler så lite, og skjønner ikke alltid sammenhengen mellom hva som skjer og hvorfor det skjer. Selvsagt klarte jeg å befinne meg i Glasgow da terrorangrepet skjedde, og det satte meg enda mer ut av spill... Ikke akkurat en god start på en sommer på "egenhånd".

Huff, nei, jeg vet bare ikke hva jeg skal foreta meg. Hater å ha det sånn som jeg har det nå. Fortvilt, redd, superstressa og lei meg på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Fastlegen og psykiatrisk sykepleier i kommunen kan være gode erstattere for de som ikke kan være uten behandler i ferier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melba1365380968

Ja, sommere kan være og er et rent helsikke.

Heng fast i håpet om at det blir bedre.

Er vel ikke annet å gjøre... Sola skinner ihvertfall idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke annet å gjøre... Sola skinner ihvertfall idag.

Det er raggette tider, denne sommeren.

Take care!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...