Gå til innhold

Pekkaline


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Nei det har jeg gått glipp av... Vi holder ikke avisen, men jeg skal se hva jeg finner hos en venn :) Jeg har vært på campingferie ei uke nå, og vi har koset oss tross været :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tacomix

Hei! Nei det har jeg gått glipp av... Vi holder ikke avisen, men jeg skal se hva jeg finner hos en venn :) Jeg har vært på campingferie ei uke nå, og vi har koset oss tross været :)

Hei!

Jeg svarer deg på det forskjellige når jeg har litt bedre tid. Jeg fikser noe nå. Men det er koselig at du er tilbake igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Hei! Nei det har jeg gått glipp av... Vi holder ikke avisen, men jeg skal se hva jeg finner hos en venn :) Jeg har vært på campingferie ei uke nå, og vi har koset oss tross været :)

Campingferie ja!!! Det har aldri vi vært på - men vi skal på stølsferie. Noe liknende, bare på fjellet :-) Lite og trangt, men utrolig koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Campingferie ja!!! Det har aldri vi vært på - men vi skal på stølsferie. Noe liknende, bare på fjellet :-) Lite og trangt, men utrolig koselig!

Ja det kan bli riktig så koselig :) Det beste er jo at man gjør noe annet enn det dagligdagse. Godt med ferie da. Nå skal jeg jeg jobbe tre uker før jeg får to uker ferie til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tacomix

Ja det kan bli riktig så koselig :) Det beste er jo at man gjør noe annet enn det dagligdagse. Godt med ferie da. Nå skal jeg jeg jobbe tre uker før jeg får to uker ferie til :)

Er du ofte inne og sjekker e-posten din? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tacomix

Veldig sjeldent, men har svart deg nå ;)

Ok, jeg har svart deg 2 ganger, hehe. Jeg tror det er i orden nå. Men jeg får ikke lagt det ut før etter jeg har skrevet det ferdig i kveld ;o) Håper og se deg der innen engang imellom ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...