Gå til innhold

Wed in Vegas!


DarkPink

Anbefalte innlegg

Jeg vil gifte meg i Las Vegas!

Noen som aner hvor jeg begynner, for å ordne en pakkereise og forsikre meg om at jeg faktisk blir gyldig gift og ikke lurt og ruinert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gifta meg i Reno. En annen stor gambelingby i Nevada. Vi gikk bare inn i et av Wedding Chappelene der nede, og bestilte giftemål om to dager. Man kunne visstnok også ta det uten å bestille først.

Vi fikk da med et dokument som vi tok med til norge og leverte dette hos folkeregisteret som registrerte oss som gifte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gifta meg i Reno. En annen stor gambelingby i Nevada. Vi gikk bare inn i et av Wedding Chappelene der nede, og bestilte giftemål om to dager. Man kunne visstnok også ta det uten å bestille først.

Vi fikk da med et dokument som vi tok med til norge og leverte dette hos folkeregisteret som registrerte oss som gifte.

Hvor lenge var dere bortreist da? Hva kom det på for fly, hotell og gifteting? Leide du brudekjole der? Er du glad for at du giftet deg sånn, eller savner du "den store dagen"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge var dere bortreist da? Hva kom det på for fly, hotell og gifteting? Leide du brudekjole der? Er du glad for at du giftet deg sånn, eller savner du "den store dagen"?

Dette er 10 år siden nå. Vi var der 3 uker inkl. 1 på Hawaii. Oppholdet/festen ble billig da vi hadde dette hos sigers som bodde der. Ringer ble kjøpt via bekjente som drev gullsmed i nærheten, og kjolen hadde mamma sydd til meg.

Det ble uformelt og passet meg bra. Hadde også med foreldre + broren min, så for meg var "alle" til stede.

I tillegg tok vi en enkel fest da vi kom hjem.

Det eneste jeg angrer er at vi ikke fikk tatt ordentlige brudebilder. Vi kjøpte en "pakkeløsning" i weddingchappelet vi brukte, og de hadde fotograf (påstod de). Jeg kunne tatt mye bedre bilder selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...