Gå til innhold

Hvilken offroad sykkel bør man kjøpe


Speak

Anbefalte innlegg

Var å så på denne i går. De hadde ikke min størrelse, men skulle bestille denne så jeg skulle få se den. Så da får vi se om det blir den:-)

Jeg har blitt motivert til å komme i gang med syklingen av denne tråden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har blitt motivert til å komme i gang med syklingen av denne tråden :-)

Det er jo bra:-)

Jeg har syklet en del i år, men savner en off-roader så jeg kan sykle sammen med de som sykler utafor asfaltveier.

Deilig å sykle da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bra:-)

Jeg har syklet en del i år, men savner en off-roader så jeg kan sykle sammen med de som sykler utafor asfaltveier.

Deilig å sykle da.

Jeg får ganske vondt i ryggen av sykling (har en kronisk rygglidelse), så jeg må jobbe ganske mye både med sittestilling og innstillinger på sykkelen. Også hjelper slike detaljer som å ha hjelm uten skygge foran, slik at ikke vinkelen på nakken blir altfor håpløs.

Skal ta meg en tur i kveld :-)

Jeg vil ha skiføre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ganske vondt i ryggen av sykling (har en kronisk rygglidelse), så jeg må jobbe ganske mye både med sittestilling og innstillinger på sykkelen. Også hjelper slike detaljer som å ha hjelm uten skygge foran, slik at ikke vinkelen på nakken blir altfor håpløs.

Skal ta meg en tur i kveld :-)

Jeg vil ha skiføre!

Jeg er lykkelig når det er varmt og sykkelvær i stedet. Skal også ut en tur i kveld om det ikke regner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Jeg får ganske vondt i ryggen av sykling (har en kronisk rygglidelse), så jeg må jobbe ganske mye både med sittestilling og innstillinger på sykkelen. Også hjelper slike detaljer som å ha hjelm uten skygge foran, slik at ikke vinkelen på nakken blir altfor håpløs.

Skal ta meg en tur i kveld :-)

Jeg vil ha skiføre!

SKIFØRE??? Herregud, frosken. Vi er i føkkings juli! Kan jeg anbefale et aldri så lite besøk til noen snille mennesker i hvite frakker...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKIFØRE??? Herregud, frosken. Vi er i føkkings juli! Kan jeg anbefale et aldri så lite besøk til noen snille mennesker i hvite frakker...?

Det er fortsatt mangt du ikke har skjønt noe særlig av... Men det ordner seg vel etterhvert som du blir litt eldre...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mariaflyfly

Det er fortsatt mangt du ikke har skjønt noe særlig av... Men det ordner seg vel etterhvert som du blir litt eldre...*s*

Akkurat nå kan jeg nyte Christians instruksjoner i serve-volley-spill. Freddy dos Santos hadde akkurat den verste vollyen jeg noensinne har sett. Og Christian poengterer at det er viktig å få til en drepende volley. Han har merkelig nok ikke snakket om tidlig tilbakeføring hittil...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå kan jeg nyte Christians instruksjoner i serve-volley-spill. Freddy dos Santos hadde akkurat den verste vollyen jeg noensinne har sett. Og Christian poengterer at det er viktig å få til en drepende volley. Han har merkelig nok ikke snakket om tidlig tilbakeføring hittil...?

Han har ikke noe stort instruksjonstalent, eller er det noe jeg har misforstått?!? Det blir sikkert gode spillere av å fokusere på å kaste ballen langt foran seg slik at man kan være på full fart allerede før man har fått servet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Han har ikke noe stort instruksjonstalent, eller er det noe jeg har misforstått?!? Det blir sikkert gode spillere av å fokusere på å kaste ballen langt foran seg slik at man kan være på full fart allerede før man har fått servet...

Hehe, han sa ingenting om fotfeil. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...