Gjest joisha Skrevet 24. mai 2001 Skrevet 24. mai 2001 VET d har vært MASSE diskusjoner om intimbarbering og barbering av trusekant. For min del har jeg bare gitt opp den tanken for lenge siden. Har så kraftige hår så d blir ikke pent uansett....men lurte bare på en ting. Har et par små kviselignende nupper. Regner med d er inngrodde hår (jeg var teit å barbere MOT håra!Vil jo ha d finest mulig...lærer aldri) Hvordan får man UT håra liksom? Smører med pyricept og håper på d beste..? Eller må man bruke nål for å liksom nappe dem ut!? Noen med erfaring på hvordan få dette til!!?!?? Takk for alle svar!! 0 Siter
Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed Skrevet 25. mai 2001 Skrevet 25. mai 2001 Jeg er noe usikker på om nuppene du beskriver inneholder hår og vil anbefale deg å ikke forsøke å stikke i dem før du evt. har latt en lege vurdere nuppene. Muligens representerer de normale eller litt irriterte hårrøtter som bør få være i fred. Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest joisha Skrevet 25. mai 2001 Skrevet 25. mai 2001 Jeg er noe usikker på om nuppene du beskriver inneholder hår og vil anbefale deg å ikke forsøke å stikke i dem før du evt. har latt en lege vurdere nuppene. Muligens representerer de normale eller litt irriterte hårrøtter som bør få være i fred. Vennlig hilsen Stakk hull på de før du fikk svart meg igår. Det VAR inngrodde hår, så nå er jeg på bedringens vei!! =) Smurte på pyricet og rensende salve (fucidin). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.