Gå til innhold

Inngrodde hår hjelp! (skrev først i feil forum :/ )

Anbefalte innlegg

Gjest joisha

VET d har vært MASSE diskusjoner om intimbarbering og barbering av trusekant. For min del har jeg bare gitt opp den tanken for lenge siden. Har så kraftige hår så d blir ikke pent uansett....men lurte bare på en ting. Har et par små kviselignende nupper. Regner med d er inngrodde hår (jeg var teit å barbere MOT håra!Vil jo ha d finest mulig...lærer aldri) Hvordan får man UT håra liksom? Smører med pyricept og håper på d beste..? Eller må man bruke nål for å liksom nappe dem ut!? Noen med erfaring på hvordan få dette til!!?!?? Takk for alle svar!! :)

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Jeg er noe usikker på om nuppene du beskriver inneholder hår og vil anbefale deg å ikke forsøke å stikke i dem før du evt. har latt en lege vurdere nuppene.

Muligens representerer de normale eller litt irriterte hårrøtter som bør få være i fred.

Vennlig hilsen

Gjest joisha

Jeg er noe usikker på om nuppene du beskriver inneholder hår og vil anbefale deg å ikke forsøke å stikke i dem før du evt. har latt en lege vurdere nuppene.

Muligens representerer de normale eller litt irriterte hårrøtter som bør få være i fred.

Vennlig hilsen

Stakk hull på de før du fikk svart meg igår. Det VAR inngrodde hår, så nå er jeg på bedringens vei!! =) Smurte på pyricet og rensende salve (fucidin).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...