Gjest D*lilith 0 0 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 I dag er jeg alene hjemme med sønnen min og jeg er helt skjelven,vet ikke hva vi skal finne på for ut tørr jeg ikke å gå. Noen som har forslag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mista nikket 2 741 0 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Les for han, spill spill, lage picknick og ha det i stua eller under et bord. Mye en kan finne på om formen er der. Har forstått at du sliter en del i livet ditt. Prøv å ha det så godt du kan i dag. Det kan bare bli bedre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D*lilith 0 0 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Les for han, spill spill, lage picknick og ha det i stua eller under et bord. Mye en kan finne på om formen er der. Har forstått at du sliter en del i livet ditt. Prøv å ha det så godt du kan i dag. Det kan bare bli bedre. Takk for det : ) Ja får prøve å finne på noe her inne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente31 0 0 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Se en film, bak en kake, spille ludo, kort el.l.. Håper du får en god dag :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D*lilith 0 0 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Se en film, bak en kake, spille ludo, kort el.l.. Håper du får en god dag :-) Takk : ) Satser på å se en film ja,ha en god dag du også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serenity777 2 349 0 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 det ville en kognitiv behandler sagt. Vet det er vanskelig, men å gi etter for angsten bare forsterker den. Hadde sikkert blitt inne selv. Bare var i det snusfornuftige hjørnet. Psyk pas er som alkoholikere, bare at det vi ikke får nok av er trygghet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D*lilith 0 0 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 det ville en kognitiv behandler sagt. Vet det er vanskelig, men å gi etter for angsten bare forsterker den. Hadde sikkert blitt inne selv. Bare var i det snusfornuftige hjørnet. Psyk pas er som alkoholikere, bare at det vi ikke får nok av er trygghet. Ikke i dag : ) Har sendt sønnen min på butikken nå for å kjøpe sjokolade til oss,for heller kose oss inne... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D*lilith 0 0 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Holder på å gå på veggene her men sitter å drikker cider mens sønnen min ser på tv : ) Er urolig og går rundt meg selv...for en dag : ( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.