Gå til innhold

Trenger solbriller


kragens

Anbefalte innlegg

men har ett ganske smalt ansikt så alle jeg prøver syns jeg ser teite ut på meg.

Har noen ett tips til hva slags briller jeg bør kikke etter? Kan godt koste litt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mariaflyfly

Dra i en skikkelig brillebutikk og prøv alt de har til du finner noe du liker. Du ser det med en gang når du finner noe som kler deg godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kitty Cat 82

Ja, gå til en brillebutikk og gjerne til flere! :-)

Og finner du en du liker, men synes den er for stor, så hør om den ikke finnes i en mindre størrelse. Det er overraskende hvor ofte det finnes! Størrelsen står oppgitt som f.eks 52-18 der 52 er antall mm bredde på glassene og 18 er lengden på nesebroen. En glassbredde på 49 er vanligvis den minste voksenstørrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...