Gjest Student, men likevel ikke;) Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Jeg bor i Oslo og vil melde meg på noen fag på universitetet, kun for å få studentrabatt på kollektivtrafikk. hvordan melder jeg meg på fag? På nettet kanskje? Hvor i så fall. Takk for svar. 0 Siter
Gjest Jordbærpiken Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Du går inn på uio. Ser på restplasser som feks ex phil osv. Så melder du deg opp i et enkeltemne. Enkeltemnestudent. Det er det du må bli :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Ikke bare snyter du Oslo Sporveier i så fall, du opptar også en plass ved Universitet som kanskje en annen kunne fått. Er det verd det? 0 Siter
Gjest Student, men likevel ikke;) Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Ikke bare snyter du Oslo Sporveier i så fall, du opptar også en plass ved Universitet som kanskje en annen kunne fått. Er det verd det? Absolutt verdt det for meg ja:) 0 Siter
Gjest Student, men likevel ikke;) Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Du går inn på uio. Ser på restplasser som feks ex phil osv. Så melder du deg opp i et enkeltemne. Enkeltemnestudent. Det er det du må bli :-) takk for svar! 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Det er en risk å ta da... Du må huske å melde deg av ihvertfall.. Du må vel betale studentavgift for å kunne melde deg opp. 0 Siter
Gjest Student, men likevel ikke;) Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Det er en risk å ta da... Du må huske å melde deg av ihvertfall.. Du må vel betale studentavgift for å kunne melde deg opp. Semesteravgift må nok betales ja. Sparer fortsatt mye på å leke student. Spesielt i oslo. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Semesteravgift må nok betales ja. Sparer fortsatt mye på å leke student. Spesielt i oslo. Men det varer jo bare et halvår - så må det fornyes? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.