Gå til innhold

Hvor interessert er han?


tusseline

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nå i halvannen måned møtt en mann en til to ganger i uka. Det startet opp som et nettbekjentskap på grunn av en felles interesse - men på et nettsted for vennskap, kjærester osv.

Allerede første kvelden vi møttes ang. vår felles interesse, merket vi en vanvittig kjemi. Den har vært der siden - på alle plan.

Vi har fortsatt å treffe hverandre 1-2 ganger i uka siden det. Noe annet er vanskelig akkurat nå, pga. avstand, barn osv.

Jeg vet at han ikke treffer andre.

Jeg har også skjønt at han er ganske så opptatt, med eget firma osv. Han legger inn "lommer" for å kunne treffe meg. Han foreslo at vi skulle ta deler av ferien sammen for å bli bedre kjent, og skal ta ut mer ferie selv enn det han opprinnelig hadde tenkt seg. Det er på grunn av meg :-)

Det jeg lurer litt på, er interessen. Han er ikke av den typen som sender "kose-sms" om meg/oss, små hilsener eller noe sånt. Jeg gjør det litt innimellom, men har prøvd å ikke gjøre det for mye. Vil ikke virke masete...

Sist fredag dro jeg til han og overnattet der. Kjempekoselig! Nå til lørdag skal vi starte "ferien vår". Lørdag sendte jeg han en melding, fikk svar søndag. Jeg sendte melding søndag, men hørte ikke mer. Mandag ringte jeg, og vi hadde en lang, koselig telefonsamtale om alt mulig. Etter det har jeg ikke hørt noe igjen.

Som sagt, jeg vet han er veldig opptatt, og det har vært en del familiearrangemeter både søndag, mandag og er i dag - men allikevel?

Er dette en mann som ER interessert, eller tror dere dette bare er "hygge" fra hans side? Jeg savner litt mer interesse, tilbakemeldinger eller hvordan man nå skal formulere det.

Det er nesten så jeg har lyst å ringe i dag og spørre...

Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror han er veldig interessert. Og forvent ikke hyppige kosemeldinger og øyeblikkelige svar fra en mann. Da må de være så forelsket at de går ut av sitt gode skinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Hvis han frivillig har foreslått at han vil ta ekstra ferie sammen med deg for å bli bedre kjent, så tror jeg du kan være temmelig sikker på at han er interessert.

Mange menn som ikke er så gode på "pusemeldinger" og stadige bekreftelser. Men det kan jo være en god idè og fortelle ham om usikkerheten. Menn liker ofte å vite nøyaktig hva som forventes på den fronten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs bing

Mandag, det var i går, var det ikke? Han virker ekstremt interessert. Forventer du at han skal sende meldinger og ringe til deg flere ganger om dagen, hver dag? Dere skal jo ha ferie sammen til helgen, og forresten snakket du med ham i går, og overnattet hos han på fredag. og han er opptatt med familiearrangementer. Sånn er menn (og noen damer, - meg f.eks.). Det er da ikke antall telefonsamtaler eller meldinger som indikerer hvor interessert han er, og han virker forøvrig veldig ivrig til mann å være spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jancka1365381087

Han er mann ; ) Vi damer er nok mere "pågående" enn menn den første tiden, kan kjenne meg igjen i situasjonen du er i. Ta det med ro du, og se fram til ferien han vil ha sammen med deg. Tenker du merker fort hvor intresert han er da jeg! Lykke til med forelskelsen,- det er en spennende tid helt til en er sikker på at det er et godt napp ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Je skjønner deg godt, og - det skjønner også voksne menn at etter en overnatting, det seg med eller uten sex, så er den andre part sårbar, og det er lett å tolke negativt på uteblivelse av tilbakemeldinger. Det er en egnet tidspunkt til også å trekke inn årene og si sorry, det ble ikke som ventet, men skjønner du, menn er heller ikke så flinke til å tilbakemelde fakta på negativ front heller, så jeg ville nok vært fryktelig utålmodig jeg med. Jeg ønsker deg imidlertid lykke til og ha en fin ferie. Håper du får vite det du vil ha svar på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...