Gå til innhold

gry jannicke jarlum


Gjest D*lilith

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith

Noen som har lest boken hennes "Du er jeg" ?

Det har jeg og bladde litt i den i dag også,hadde glemt hvor innterresant det var : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Interessant?? Gry Jannicke Jarlum?? Det eneste interessante der må vel være som psykiatrisk tilfelle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Interessant?? Gry Jannicke Jarlum?? Det eneste interessante der må vel være som psykiatrisk tilfelle...

Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke være litt mer konkret og fortell mer om boken da? Hva er det hun vet og forteller om der som vi ellers ikke ville fått vite noe om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest D*lilith

Kan du ikke være litt mer konkret og fortell mer om boken da? Hva er det hun vet og forteller om der som vi ellers ikke ville fått vite noe om?

Du kan jo lese boken selv så ser du det : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hun vet så mye som ellers blir holdt sjult

Jeg har ikke lest boka, men antar at mange av hennes historier eksisterer utenfor hennes egen fantasi. Kidnappet av UFO bl.a......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Jeg har ikke lest boka, men antar at mange av hennes historier eksisterer utenfor hennes egen fantasi. Kidnappet av UFO bl.a......

Og info som regjeringen osv har...det har hun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og info som regjeringen osv har...det har hun

Var forresten falt bort en IKKE i mitt forrige innlegg, altså at jeg tror at mange av historiene IKKE eksisterer utenfor hennes egen fantasi.

Kan rett og slett ikke tenke meg at hun sitter på noe voldsom innside-informasjon om regjeringen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Var forresten falt bort en IKKE i mitt forrige innlegg, altså at jeg tror at mange av historiene IKKE eksisterer utenfor hennes egen fantasi.

Kan rett og slett ikke tenke meg at hun sitter på noe voldsom innside-informasjon om regjeringen!

Det må du jo få mene : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...