Gjest D*lilith 0 0 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Noen som har lest boken hennes "Du er jeg" ? Det har jeg og bladde litt i den i dag også,hadde glemt hvor innterresant det var : ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm 10 914 36 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Interessant?? Gry Jannicke Jarlum?? Det eneste interessante der må vel være som psykiatrisk tilfelle... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D*lilith 0 0 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Interessant?? Gry Jannicke Jarlum?? Det eneste interessante der må vel være som psykiatrisk tilfelle... Nei 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell 4 433 12 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 På vilken måte er den interessant? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D*lilith 0 0 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 På vilken måte er den interessant? Fordi hun vet så mye som ellers blir holdt sjult 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akicha 256 0 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Kan du ikke være litt mer konkret og fortell mer om boken da? Hva er det hun vet og forteller om der som vi ellers ikke ville fått vite noe om? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D*lilith 0 0 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Kan du ikke være litt mer konkret og fortell mer om boken da? Hva er det hun vet og forteller om der som vi ellers ikke ville fått vite noe om? Du kan jo lese boken selv så ser du det : ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 610 1 385 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Fordi hun vet så mye som ellers blir holdt sjult Jeg har ikke lest boka, men antar at mange av hennes historier eksisterer utenfor hennes egen fantasi. Kidnappet av UFO bl.a...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D*lilith 0 0 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg har ikke lest boka, men antar at mange av hennes historier eksisterer utenfor hennes egen fantasi. Kidnappet av UFO bl.a...... Og info som regjeringen osv har...det har hun 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 610 1 385 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Og info som regjeringen osv har...det har hun Var forresten falt bort en IKKE i mitt forrige innlegg, altså at jeg tror at mange av historiene IKKE eksisterer utenfor hennes egen fantasi. Kan rett og slett ikke tenke meg at hun sitter på noe voldsom innside-informasjon om regjeringen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D*lilith 0 0 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Var forresten falt bort en IKKE i mitt forrige innlegg, altså at jeg tror at mange av historiene IKKE eksisterer utenfor hennes egen fantasi. Kan rett og slett ikke tenke meg at hun sitter på noe voldsom innside-informasjon om regjeringen! Det må du jo få mene : ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.