Gå til innhold

Noen som er geni i Word her???


Gjest Hvor er den nå, denne makroen???

Anbefalte innlegg

Gjest Hvor er den nå, denne makroen???

Jeg er blitt kjent med en knapp på verktøylinjen, som jeg mener å huske heter noe sånt som "tabell viskelær"??? Jeg har begynt i ny jobb, og her savner jeg virkelig denne knappen, men, den er ikke på verktøylinjen!!! Noen som er kjent med makroknapper, er det noe jeg kan lage, eller er dette en beskrivelse av en knapp som flere kjenner?? Jeg brukte den til å fjerne celler i tabell, så enkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå inn på Verktøy, beveg deg ned til der det står makro. Da kommer det fram: Registrer ny makro. Trykk der. Da kommer det fram tilpass. Trykk der det står verktøylinjer. Nesten helt nederst kan du krysse av for tabeller og kantlinjer. Da får du fram den verktøylinja du er ute etter(trur jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...