Gå til innhold

nå er samboer kastet ut..


Gjest beib1

Anbefalte innlegg

Gjest beib1

har kastet ut samboer...

jeg kan ikke ta ansvar for hans handlinger lenger...ingen får lyge og behandle meg slik han har gjort....jeg makter det ikke lenger...

nå skal jeg prøve og nyte friheten og slippe og gjemme ting og tang...

men det er rart,alle har sine meninger om dette.

min far f.eks var veldig i mot han,og mente jeg burde få han ut av livet mitt og bla bla bla men nå er han sur pga han ikke får hjelp til og klippe plenen....

jeg skjønner meg ikke på verden lenger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er kanskje ikke så glad for at også folk på nettet "har en mening om dette", men jeg har lyst til å gratulere deg med at du har klart å ta dette valget som tydeligvis har vært vanskelig å ta.

Håper du klarer å ta tak i din nye hverdag og gradvis får det bedre!

Ha en fin sommer, beib :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente31

Jeg har lest ditt tidligere innlegg vedr din samboer, og jeg hadde lyst til å svare deg der men visste ikke hvordan jeg skulle formulere meg.

Du har kastet ut en som ikke hadde respekt for deg, og det synes jeg er kjempebra. Ingen fortjener å bli behandlet slik.

Din fars kommentar om plenklipping var jo en smule egoistisk da.. Og så snakker han i tillegg mot seg selv. Jeg synes ikke du skal tenke på dette, men ta hensyn til deg selv nå, og ikke til andre.

Tenk på at du nå har gjort noe som er veldig bra for deg selv, og at du sannsynligvis vil få det bedre. Jeg håper også at du vil bli mer kritisk til hvem du velger å flytte sammen med, og ikke lar deg bli tråkket på noe mere.

Jeg kan godt forstå at dette har vært et vanskelig valg for deg. Jeg har nylig gjennomført et vanskelig samlivsbrudd selv. Du er flink! Hold fast i dette fremover! Ikke ta han tilbake. Du fortjener så mye bedre enn dette. Han har misbrukt tilliten din.

Jeg ønsker deg lykke til videre, og håper at du får det godt nå.

Ønsker deg en så bra sommmer som mulig. Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...