Gå til innhold

Hvilken vektklubb er best - dagbladets eller VG


Gjest 35 BMI uæh.....

Anbefalte innlegg

Gjest 35 BMI uæh.....

VG virker jo enklest siden du kan melde deg inn for et år i slengen.

Men etter det jeg har lest på nettmøtene deres synes jeg de har alt for lavt kaloriinnhold. 1400-1500 kcal for en tungvekter som meg tror jeg blir for lite, og tror heller ikke jeg kan klare å kutte ned så mye.

Målet mitt er å komme ned til 84 kg slik at jeg akkurat kommer under fedme, mens nå veier jeg 100 kg. Ønsker å spise normalt å sunt. Men masse grønnsaker og frukt. Brød trenger jeg ikke allverdens av heller.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sjekk dinkost.no

Jeg synes opplegget til dinkost.no er det beste. Individuell oppfølgning av ernæringsfysiolog ukentlig,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har idag meldt meg inn på vektklubben.. har meldt meg inn for 1 år, og har et mål om å gå ned 11 kilo på 12 uker.. har fått 1300 sin kaloriinntak pr dag.

synes det er greit at man plotter inn i dagboken og får oversikt over hvor mye kalorier man får i seg.. bra med oppskrifter også.

Nå bor jeg i england,, så mange av de påleggssortene som de har i Norge har vi ikke her... men jeg får ta det såmm på caen.....

Lykke til med slankingen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...