Gå til innhold

Hvordan mastrubere en kvinne?


Gjest vil gjøre det best mulig for henne

Anbefalte innlegg

Gjest vil gjøre det best mulig for henne

Jeg har møtt noen jenter de siste månedene, men er usikker på hvordan jeg bør mastrubere dem for å gjøre det "mest mulig" riktig. Hvor i området bør jeg bruke fingerne, er sirkelbevegelse best, hvor mange fingre bør man bruke, hvor hardt bør man trykke? Jeg vet at alle kvinner har forskjellige måter å gjøre "det" på, men det må finnes en løsning som kan fungere for alle...eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silver Fairy

Man skal ikke trykke, man skal stryke.

Det er veldig forskjellig hvordan man liker det. Spør jenta du er sammen med, eller prøvd deg frem og se hva som funker. Få jenta til å vise deg ved f.eks at hun holder hånden din og gjør det på 'sin' måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må prøve forsiktig og be henne fortelle deg hvordan hun vil ha det. :o) Det er også forskjellig fra gang til gang. Jeg kan komme som et uvær ved veldig, veldig lette berøringer om jeg er på rett punkt i syklusen, men jeg kan også trengte temmelig hardhendt behandling... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På meg er det der helt ulikt fra gang til gang. Noen ganger kan jeg komme av en våt finger som bare røre forsiktig på klitten, mens andre ganger trenger jeg lengre og hardere behandling. Er jeg brenn kåt og klar er omtrent alt deilig, men er jeg ikke ferdig oppvarmet, kan feks litt hard berøring bli vondt.

Men det som er aller viktigst er at det er VÅTT NOK der nede. Bruk godt med spytt eller hent opp litt safter fra henne ;0) (eller glidekrem om dere har det for hånden)

Prøv deg fram og hør hva hun liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre - kanskje - finnes det ikke noen trylleformel for å få oss til å få det deilig.

I tillegg til at de fleste kvinner ønsker det forskjellig, vil vi gjerne ha det forskjellig fra gang til gang også ;)

For meg er alfa og omega at det er skikkelig vått. Så bruke hennes egne væsker, ditt spytt eller glidkrem.

Munnsex slår sjelden feil. Bruk tunga på de ytre kjønnsleppene, på de indre og på og rundt klitoris. Ert gjerne litt ;)

Tunga kan også stikkes inn, og du kan bruke både fingre og tunge samtidig.

Lytt til lydene kvinnen lager, legg merke til hvordan kroppen beveger seg. Som regel vil hun stønne mer når noe er godt og kroppen vil bevege seg mot deg. Er det ikke godt vil hun prøve å komme unna på en litt diskret måte.

Hvor hardt du skal ta på henne er helt umulig å si, prøv deg frem. Be henne gjerne vise deg hva hun liker og hvordan hun liker det, men vær klar over at det kan endre seg.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...