Gå til innhold

Vil du dele? Trenger info!!


Gjest ille spent, se...

Anbefalte innlegg

Gjest ille spent, se...

1) Husker du hvilke tegn du først sporet da du var nygravid?

2) Hvor tidlig merka du dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var ikke måte på hvor mange tegn jeg kjente en måned jeg trodde jeg var gravid.

Da jeg faktisk ble gravid, var det første og eneste jeg merket at mensen uteble. Ingen rar metallsmak, ingen ømme pupper etc. Jeg tok fire tester, som alle var positive, og jeg nektet å tro det.

Først rundt uke fem-seks ble jeg oppblåst i magen, begynte å få større, ømmere og mørkere pupper, og ble kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke måte på hvor mange tegn jeg kjente en måned jeg trodde jeg var gravid.

Da jeg faktisk ble gravid, var det første og eneste jeg merket at mensen uteble. Ingen rar metallsmak, ingen ømme pupper etc. Jeg tok fire tester, som alle var positive, og jeg nektet å tro det.

Først rundt uke fem-seks ble jeg oppblåst i magen, begynte å få større, ømmere og mørkere pupper, og ble kvalm.

Menssymptomer uten at mensen brøt ut. Ikke at jeg har så mange av dem, men det kjentes ut som om mensen kunne komme når som helst. Etter ca. to uker gikk det over, og jeg følte meg akkurat som ellers.

Litt følsomme bryster etter hvert - husker at jeg omsider kjøpte meg sports-bh etter å ha blødd litt under trening, da (det senere viste seg at) jeg ventet første barn.

Jeg har aldri testet før jeg har gått ordentlig over tiden og har aldri kjent "befruktningssymptomer". Uteblitt mens har vært det klareste tegnet på at ting ikke var som vanlig.

Jeg strevde i mange år med å bli gravid med nr. to, og hadde i denne perioden mange "tydeligere" tegn på graviditet enn de som faktisk kom da jeg virkelig var gravid. Og det skjedde selv om jeg selvfølgelig ikke gikk og tenkte på saken og kjente etter rett før hver eneste mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke måte på hvor mange tegn jeg kjente en måned jeg trodde jeg var gravid.

Da jeg faktisk ble gravid, var det første og eneste jeg merket at mensen uteble. Ingen rar metallsmak, ingen ømme pupper etc. Jeg tok fire tester, som alle var positive, og jeg nektet å tro det.

Først rundt uke fem-seks ble jeg oppblåst i magen, begynte å få større, ømmere og mørkere pupper, og ble kvalm.

Beklager DarkPink, at innlegget havnet til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vekten87

mensen, dårlig (kvalm) en enorm matlyst.. men jeg trodde ikke jeg var gravis.. venninden min fikk meg til å tisse på pinnen:)

var vel rundt uke 5 eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen uteble. Og så ble jeg småkvalm om morgenen, og jeg fikk behov for å sove en middagslur hver ettermiddag. Disse symptomene hadde jeg ca fra uke 8 gjetter jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...