Gå til innhold

Misfargede flekker i underlivet


Gjest bekymret1971

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret1971

Hei, Jeg er en kvinne på 35 år som har født to barn. De er henholdsvis 1,5 og 3,5 år gamle nå. Etter siste fødsel oppdaget jeg noen klumper i underlivet, så ut som blodårene klumpet seg på et eller annet vis. Klumpene er nå vekke men det er forsatt misfargede "flekker" om en kan kalle det det. Jeg la mye på meg under svangerskapet men har tatt av igjen nå. Vet du hva dette kan være og om det er farlig? Prøvde å spør lege/jordmor da jeg oppdaget det under graviditet men fikk ikke noe godt svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Mon det er åreknuter du har hatt? Det er ikke uvanlig, og det går som regel tilbake etter graviditeten. Er det mon pigmentforandringer, du ser nå? Det er vanskelig å avgjøre på din beskrivelse, men farlig kan det ikke være. Få legen til å se på det ved neste kontroll. Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...