Gå til innhold

blødninger vet bruk av p sprøyte, samt svi inni kjeden


Gjest minni23
 Del

Anbefalte innlegg

Gjest minni23

hei jeg er en jente på 23 år såm har begynt med p sprøyte, jeg har hat jevnlige små blødninge, tillome etter sprøyte nr to såm ble satt litt før d har godt 3 måner, sieden legen lim mente at d ville hjelpe. hvorfår har jeg d fortsatt, å er d farlig? er meget iriterende dette. samt at jeg har svi langs kjede gangen kun i begynelsen av et samleie å ikke ellers, varer sån ca i 5 min før at alt er såm d skal, kennes ut såm jeg har sår på insiden av kjede gangen. hva kan være galt da? jeg kan fårsikre deg at jeg blir nåkk våt så d er ikke at jeg har tørre slimhinner såm er årsaken. heller har jeg ingen kjønsykdommer får d har jeg sjekka meg får. plis hjelp meg er du snill, føler ikke at jeg får den hjelpa jeg trenger hos fast legen min. mvh hanne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

×
×
  • Opprett ny...