Gå til innhold

Hjelp meg: Gardiner!


Gjest Kitty Cat 82

Anbefalte innlegg

Gjest Kitty Cat 82

Jeg vil gjerne høre hva andre synes!

Jeg har nå endelig karret meg til å få kjøpt gardinstenger og gardiner som jeg skal ha på soverommet og på gjesterommet. Gardinene er av lin, og i lyse beige farger. Jeg vil ha de hengende rett ned, uten noen kappe eller bånd som trekker de til siden på midten. Det står heller ikke noe under eller ved siden av vinduene.

Så det jeg lurer på er: skal jeg lage gardinene lange, slik at de går ned til ca 5-10 cm over gulvet? Eller bør jeg avslutte de rett under vinduskarmen?

Jeg synes lange gardiner vil bli penest, men svigermor stusset på tanken. Er det bare meg? Eller er det generasjonsskifte? :-)

Hjelp meg folkens! Hvis ikke får jeg de aldri opp! Vi har bodd der i tre år nå! (Vi har pusset opp alle rom, og det er bare noen få måneder siden vi faktisk var helt ferdige med de rommene, så vi er da ganske unnskyldt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har god plass så er det finest med lange. Jeg har lange på mitt soverom som er stort men korte på minstemanns som er knøtt lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...