Gå til innhold

Fjerne fotvorter


drizzle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prust

Jeg har bare prøvd Verucid. Ikke effektivt, men virker av og til på enkelte personer (altså dårlig erfaring).

Gutten min hadde en vorte på hånda i fjor. Den forsvant raskt med Verucid. Jentene og jeg har hatt fotvorter lenge - de forsvinner ikke med Verucid :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare prøvd Verucid. Ikke effektivt, men virker av og til på enkelte personer (altså dårlig erfaring).

Gutten min hadde en vorte på hånda i fjor. Den forsvant raskt med Verucid. Jentene og jeg har hatt fotvorter lenge - de forsvinner ikke med Verucid :-(

Takk for svar! Har vel det samme inntrykket som deg av Verucid.

Får håpe det fins noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest apoteket

Jeg så reklame på tv for noen dager siden om et produkt som visstnok skulle fryse vorta, tror det var på en slags sprayflaske. Vet at de fryser vortene hos legen, men dette var noe man kunne gjøre hjemme. Det kan kjøpes på apoteket, men vet ikke mer om hvordan det funker, men er jo verd ett forsøk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så reklame på tv for noen dager siden om et produkt som visstnok skulle fryse vorta, tror det var på en slags sprayflaske. Vet at de fryser vortene hos legen, men dette var noe man kunne gjøre hjemme. Det kan kjøpes på apoteket, men vet ikke mer om hvordan det funker, men er jo verd ett forsøk:)

Det prøvde jeg på en finger på gutten min. Jeg hadde ikke stort håp, men den forsvant etter en behandling, gitt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det prøvde jeg på en finger på gutten min. Jeg hadde ikke stort håp, men den forsvant etter en behandling, gitt :-)

Oj, det var positivt. Har prøvd en slik for et par år siden uten resultat. Men vet det finnes en ny nå, så da skal jeg jammen prøve den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, det var positivt. Har prøvd en slik for et par år siden uten resultat. Men vet det finnes en ny nå, så da skal jeg jammen prøve den også.

Ja, den er verd et forsøk. Det var jo mye mindre styr enn Verucid i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Ja, den er verd et forsøk. Det var jo mye mindre styr enn Verucid i hvertfall.

Var det ikke vondt med den frysingen av vorta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke vondt med den frysingen av vorta?

Det sved nok litt, men ikke mye. Gutten min er ikke så veldig tøff, så når han tålte det såpass bra, var det nok ikke så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Det sved nok litt, men ikke mye. Gutten min er ikke så veldig tøff, så når han tålte det såpass bra, var det nok ikke så ille.

Da hadde det vært fristende å prøvd det på meg selv og jentene.... Kan jo prøve på meg først og kjenne hvor vondt det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde det vært fristende å prøvd det på meg selv og jentene.... Kan jo prøve på meg først og kjenne hvor vondt det er!

Jeg ville prøvd. Det er jo mye mindre styr enn Verucid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det prøvde jeg på en finger på gutten min. Jeg hadde ikke stort håp, men den forsvant etter en behandling, gitt :-)

Hhva het vidundermidlet?! Dette må jeg bare prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hhva het vidundermidlet?! Dette må jeg bare prøve!

Jeg skal se på boksen når jeg kommer hjem i ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hhva het vidundermidlet?! Dette må jeg bare prøve!

Jeg fant det likevel det heter Wartner Vortemiddel Frysespray.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...