Gå til innhold

Telenor Mobil


bouenas

Anbefalte innlegg

Noen ganger kan jeg både sende og motta MMS, men som oftest går det ikke. Jeg har en vanlig, billig og litt kjedelig mobil; Nokia 6070, men MMS skal liksom gå helt greit.

Jeg sa ifra da jeg kjøpte mobilen, at jeg ville ha MMS-oppsett, og jeg har gjort det manuelt på telefonen. Likevel fungerer det bare under en av 10 ganger. Jeg får ofte tekstmeldinger fra 1999 om at jeg har fått en MMS fra den og den, og at jeg kan sjekke på telenormobil.no

Om telefonen er for dårlig til å kunne ta i mot MMS, burde jeg i det minste kunne åpnet dem på nettsidene til Telenor? For da jeg åpner dem der, står det bare "ukjent sone", så kommer det opp et vindu hvor det står at det har oppstått et problem hos Internet Explorer, og jeg må lukke hele internett. Grr, nokså irriterende. Det skjer hver gang jeg prøver. Tidligere fikk jeg åpnet MMS'ene på nettsidene uten problemer.

Hvor ligger problemet/løsningen? Mobilen, nettsidene, eller meg....? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vekten87

kanskje den er for stor.. men det er bare å ringe telenor og si problemet og spørre om de kan sende deg kode så du kan få oppsett.. så er du sikker på at du har det.. eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje den er for stor.. men det er bare å ringe telenor og si problemet og spørre om de kan sende deg kode så du kan få oppsett.. så er du sikker på at du har det.. eller?

At MMS'en er for stor, altså? Mulig det.

Jeg fikk kode da jeg bestilte oppsett, og oppsettet ble bekreftet. Du har nok rett i at jeg bør kontakte Telenor for å få vite hva jeg evt kan gjøre, det er bare så kjedelig å ringe Telenor. Forresten er vel ventetiden kortere hos T. Mobil, enn T. Privat. Takk for svar! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...